O wojownikach

Ogólne forum o Lacu, otwarte dla wszystkich.

Moderator: łowcy trolli

O wojownikach

Wiadomośćprzez Arthanis » Śr maja 18, 2005 8:47 am

Podczas walki wojownik dodatkowo może używać umiejętności zwanej "glanowaniem". Rozumiem, że powinna być jakaś interakcja, a nie tylko bierne przyglądanie się wynikom walki i ew. uciekanie. Zatem moja propozycja polega na tym, aby wojownik zamiast kopania miał jakiś specjalny atak (mogłyby być rożne), np. atak z wyskoku, zwód itp, które zużywałyby punkty ruchu, gdyż logiczne, że siląc się na jakiś bajer, delikwent się męczy.

Co sądzicie o takim pomyśle? (a w zasadzie jak się na to zapatrują Nieśmiertelni :???: )
"Jeśli coś wydaje się właściwe, to należy się trzy razy zastanowić, czy jest właściwe"
Emblemat użytkownika
Arthanis
 
Wiadomości: 89
Dołączył(a): Pt mar 19, 2004 2:07 pm

Wiadomośćprzez Gerino » Śr maja 18, 2005 11:26 am

Kiedyś pisałem o tym już coś. Technik w walce używa np. skrytobójca, on też potrafi lepiej kopać. Woj i tak jest mocny, więc po co go bardziej wzmacniać? Ja się trzymam mojej starej wersji:P
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Arthanis » Śr maja 18, 2005 11:35 am

Gerino napisał(a):Woj i tak jest mocny, więc po co go bardziej wzmacniać?

W zasadzie to nie chodzi mi o wzmacnianie, ale nawet może osłabienie, bo z moich obserwacji wynika, że kopać można do woli, natomiast uważam, ze nawet, jeśli zostawić kopanie, to można by zrobić, aby każdy atak z glana zużywał, powiedzmy 15pkt. ruchu :twisted:
"Jeśli coś wydaje się właściwe, to należy się trzy razy zastanowić, czy jest właściwe"
Emblemat użytkownika
Arthanis
 
Wiadomości: 89
Dołączył(a): Pt mar 19, 2004 2:07 pm

Wiadomośćprzez Val » Śr maja 18, 2005 2:35 pm

Ciekawa koncepcja, bardzo mi się podoba ten pomysł. Może zgłoś go w błędomacie w charakterze pomysłu?
Ostatnio edytowano Pt maja 20, 2005 2:46 pm przez Val, łącznie edytowano 1 raz
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Eth » Pt maja 20, 2005 2:43 pm

Valdrabie - jak podajesz linka sprawdz go...

http://bledomat.lac.pl/bledy_ostatnie.php?kategoria=3

Arthanis - to jest najlepsze miejsce do zglaszania pomyslow...
Pomysly sa fajne nudnie wyglada jak taki woj robi ciagle to samo...
Fajnie by wygladalo gdyby ta sama umiejka - miala wiecej wariantow

Mysle ze Bogowie na pewno zainteresuja sie twoimi pomyslami tym bardziej ze sam jest sklonny pomoc przy ich wdrazaniu a co wazniejsze masz informatyczne zdolnosci :>
Emblemat użytkownika
Eth
 
Wiadomości: 350
Dołączył(a): Śr kwi 21, 2004 9:03 pm
Lokalizacja: Leszno

Wiadomośćprzez Arthanis » Pn maja 23, 2005 12:49 pm

No dobra zgłoszone, a teraz zobaczymy co na to Wyższe Siły :wink:
"Jeśli coś wydaje się właściwe, to należy się trzy razy zastanowić, czy jest właściwe"
Emblemat użytkownika
Arthanis
 
Wiadomości: 89
Dołączył(a): Pt mar 19, 2004 2:07 pm

Wiadomośćprzez Arthanis » Pt maja 27, 2005 4:29 pm

Skif napisał(a):a co wazniejsze masz informatyczne zdolnosci :>

A zatem na <b>stronce</b> są moje <i>"dzieła"</i> Wiem że wszystko prezentuje się miernie ale w większości to zasługa moich rodziców, którzy z podziwu godną uporczywością i zawziętością odrywali mnie od kompa (ja jednak dzielnie się broniłem :grin:) w końcu skończyło się na tym, że ktoś nadgorliwy wyciągnął korki i pół roboty miałem z głowy :wall: . Ale w końcu udało mi się coś sklecić, a w przyszłości może doprowadzę to do jakiegoś porządku...
"Jeśli coś wydaje się właściwe, to należy się trzy razy zastanowić, czy jest właściwe"
Emblemat użytkownika
Arthanis
 
Wiadomości: 89
Dołączył(a): Pt mar 19, 2004 2:07 pm

Wiadomośćprzez Gerino » Pt maja 27, 2005 7:11 pm

A sprawdzałeś linki? :P
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Februs » So maja 28, 2005 2:39 pm

Hmmm, wyobrażasz sobie woja w pełnej zbroi ważącej około 50 kg podskakującego niczym jakiś wchodni mistrz sztuk walki i wykonującego wykop? Lepsze by były jakieś specjalne ataki, np. pełny obrót, półobrót, boczne ataki itp.
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Willem » So maja 28, 2005 5:24 pm

Lepiej zamiast kopania z wyskoku i podobnych trick'ów, bardziej chyba bliskich złodziejom i skrytobójcom, byłoby dodać coś w stylu natarcia, czyli wojownik w pełnym rynsztunku napiera swą masą na przeciwnika. Mógłby wówczas zadawać mu obrażenia albo chociaż przewrócić go. Co myślicie o tym pomysle?
Fortuna favet fortibus
Emblemat użytkownika
Willem
 
Wiadomości: 19
Dołączył(a): Pt lut 11, 2005 6:27 pm
Lokalizacja: Ministerstwo Głupich Kroków

Wiadomośćprzez Gerino » So maja 28, 2005 6:13 pm

Na SD jest coś takiego jak uderzenie tarczą, o ile pamiętam (nie interesowałem się zbytnio:P)
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Dired » Śr cze 08, 2005 8:34 am

Może cos takiego jak miotanie broni ?
W ostateczności, np. w ostatniej fazie walki woj mógłby cisnąć, nie wiem, mieczem , sztyletem czy czymkolwiek, ale nazwane to byłoby jako np. rzut śmierci, albo jakoś inaczej...mogłoby to być np. uderzenie które przesądziłoby o rozstrzygnięciu walki(zadane w ostatniej fazie swojej jako ostatnie poderwanie, albo efektowne przypieczętowanie zwycięstwa, mogłoby zadawać krytyczną ilość obrażeń, przy powiedzmy dużej sile zadającego?
motto w przebudowie
Emblemat użytkownika
Dired
 
Wiadomości: 9
Dołączył(a): Śr cze 01, 2005 4:46 pm
Lokalizacja: przybłęda

Wiadomośćprzez Thail » Śr cze 08, 2005 10:43 am

... i pozbawiać broni w decydującej fazie walki...
Mam 15%, a jakiś koleś rzuca we mnie swoją bronią, wyciągam kilka eliksirów leczących i raczej mój przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. No, ale skoro wojownicy wolą walić pięścią, czy głową w czyjąś zbroję/tarczę, to już jego sprawa;P
"Nigdy nie kłóć się z debilem, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem".
"Naród Polski jest wspaniały, tylko ludzie kurwy" -J. Piłsudski
Emblemat użytkownika
Thail
 
Wiadomości: 1857
Dołączył(a): Cz lut 20, 2003 1:57 am
Lokalizacja: Z Wyspy Lodoss (SKO)

Wiadomośćprzez Dired » Śr cze 08, 2005 12:05 pm

Pewnie masz rację, dlatego myślałem o tej umiejętności jak o czymś w rodzaju ostatniego rozpaczliwego odruchu, jeśliby nasz bohaterski woj trafił przeciwnika to przechyliłby szalę na swoją korzyś, tak że przynajmniej mógłby w miarę bezpiecznie uciec z pola walki(bez broni oczywiście;)) ale uratowałby skórę,(można by się zastanowić jakim kosztem właściwie-(to musiąłobybyć naprawdę niezłe trzepnięcie żeby nie chciało się gonić naszego delikwenta)no ale ktoś zaczynając z nim musiałby się liczyć,że spotka go powiedzmy niespodzianka jak woj znajdzie się pod scianą.
Z drugiej strony wydaje mi się że ma on coś takiego jak blokada ucieczki kiedy jest w szale bitewnym, może to uderzenie odblokowywało by mu wtedy możliwość nawiania, jakieś otrzeźwienie czy coś?
Piszę to oczywiście jako folklor bo wiem jak skostniała jest to postać i w sumie dobrze, ale można sobie chyba pofantasyować? ;))))
motto w przebudowie
Emblemat użytkownika
Dired
 
Wiadomości: 9
Dołączył(a): Śr cze 01, 2005 4:46 pm
Lokalizacja: przybłęda


Powrót do Lac



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron