Moderator: łowcy trolli
Tzeentch napisał(a):Problem polega na tym, że nekromanci mają różne rasy, w większości te, które są znienawidzone przez wszelkie wampiry, duchy, gule, itd. Dlatego nawet jeśli zmieniłbym powitanie tych mobów, i tak będą atakować nekromantów - ludzi, nekromantów - elfy, itd. (oczywiście na odpowiednim poziomie).
Alandar fontanny moga zawierac dowolny plyn (nie tylko wode), fontanny moga zawierac zatruty plyn, mozna napelniac pojemniki dowolnym plynem z fontanny
Ciężko byłoby podrzucić gdziekolwiek coś przeklętego bez odpowiedniej umiejki.Powsinoga napisał(a):masz jakikolwiek przedmiot wkładasz do tego cusia i jest przeklęte! Podrzucasz to potem złośliwy typie do urny w Midgaardzie i komuś robisz głupi kawał!
Ladzix napisał(a):A propos kanałów - idę sobie wąską ścieżynką, po obu stronach przepaść, (da się tam wepchać) oczywiście wpycham się tam i co? Napis "Żegnaj Okrutny Świecie." i nic! :D Pozostało mi tylko się zabić. Z tego co wiem, na Lacu można robić pułapki (T) kończące się choćby i natychmiastową śmiercią gracza. Ma to być poprawione albo stąd odejdę.
Tzeentch napisał(a):Co do fontanny... W pierwotnym zamyśle miała być taka fontanna... Niestety, fontanny są wyłącznie z wodą (nie da się np. zrobić fontanny z wódką).
w mobprogu moża zarówno dowiedzieć się o rasie jak i o profesji gracza.
Tzeentch napisał(a):Dziwię się, że nie chcecie kupowania czarów u kapłana wampirzego. No, ale vox populi, vox dei. :P
Tzeentch napisał(a):A co do sklepów - jakoś nie wyobrażam sobie wampira za ladą. A tym bardziej jakiegoś szkieletora, a już zupełnie ducha. Po cholerę im pieniądze do szczęścia są potrzebne?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości