Strona Laca posysa!!!!!!!!!!!!

Bezkarność wypowiedzi gwarantowana!

Wiadomośćprzez tanis » Śr wrz 12, 2001 12:40 pm

http://www.lac.pl/ - wejd¼ i zwymiotuj. Takie to brzydkie!!!!!!
Jestem ju¿ trochê zrezygnowany... Szukam kogo¶ kto by móg³ zrobiæ nam jakie¶ fajne logo, banerek, troszkie grafiki na strone. Sram na wasze komentarze a'propos strony (te negatywne oczywi¶cie). Ja nie jestem ¿adnym grafikiem, znawc± htmla. Je¿eli kto¶ chce,aby strona wygl±da³a ³adniej niech napisze do mnie a ja mu powiem co ma zrobiæ (czego oczekuje). Tymczasem powstrzymajce siê od tych beznadziejnych komentarzy. "strona Laca jest do dupy!!!" je¿eli kto¶ tak mysli to niech zrobi co¶ w tym kierunku,a by by³a lepsza. Ja siê staram, ale ¿e jestem lamerem to mi to najwyra¼niej nie wychodzi, ale siê nie zniechêcam i prê dalej, bo mo¿e kto¶ zauwa¿y, ¿e jaki¶ tam Tanis w³o¿y³ w ni± swoje serce i da³ wszystko z siebie. To by by³o na tyle. A je¿eli znajdzie siê kto¶ odpowiedzialny jestem chêtny oddaæ to moje kalekie dziecko (patrz. strona Laca) w jego rêce. Teraz to ju¿ naprawdê by by³o na tyle.
Choc nasze zycie pierdniecia nie warte...

...eviva l'arte!

gadu-gadu #1270016
tanis
 
Wiadomości: 38
Dołączył(a): Pt sie 10, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Wawa

Wiadomośćprzez mandos » Śr wrz 12, 2001 12:56 pm

mala rada (akurat tez sie stronkami zajmuje i tez kompletne ze mnie zero z grafiki) :
1) negatywne komentarze kierujemy do dev>null
2) pozytywne na motd
3) wywalamy kompletnie grafike dopoki nie zrobi tego profesjonalista
4) ustalamy kolor tla, twozymy 4,5 css i nimi sie bawimy na stronie (ktorys bedzie pasowal)
5) jak tylko skonczymy wersje 1.00 zaczynamy 1.01, jak ja skonczymy robimy 1.02 i tak do usranej smierci
"Przy takiej ilosci zalet nie trzeba byc skromnym"
mandos
 
Wiadomości: 231
Dołączył(a): Pn cze 25, 2001 2:00 am
Lokalizacja: a kogo to obchodzi.

Wiadomośćprzez tanis » Śr wrz 12, 2001 1:19 pm