Strona 1 z 2

[KML]

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 10:49 am
przez Skril
Towarzystwo Ekstremy Lacowej przedstawia :

"Dajmy wycisk Żniwiarzowi" czyli

[KML]

A więc stało się, umarłem. Co teraz?
Odnalezienie ciała, potem <we wsz cia|zal wsz>, cóż mam ekwipunek, ale to nie ukoiło mojego bólu.
Albo to, hipotetyczna rozmowa która nigdy oczywiście nie miała miejsca..

Kod: Zaznacz cały
wyjdz
gawędzisz : "Umarłem..."
pytasz : "Co teraz?"
Lam nawija : "Skasuj się"
Niaziek oznajmia : "Wstąp do nas"
myślisz : " Nie no, natchnęli mnie!"
wciel


Zastanawiałem się wiec co począć po otrzymaniu takich rad, albo inaczej, po co mi takie rozwodnione przez zgon życie i natchniony tą rozmową wpadłem na iście zabawny, ale pewnie nieoryginalny pomysł. Aby śmierć która przynosi zwykle dużo zmartwień stała się odrobinę weselsza, postanowiłem ze sobą skończyć...nieodwracalnie.
W ten oto sposób pragnę zapoczątkować istnienie stowarzyszenia które nazywać się będzie [KML]. Dla tego kto rozszyfruje skrót, specjalny honorowy tytuł przyjaciela klubu.
Ale od rzeczy.
Jeśli ktoś ma ochotę do niego wstąpić powinien mieć zerowe konto zgonów. Chodzi o to żeby zaznaczyć postać która nie poznała smaku porażki (Tu może coś się zmieni). Po drugie...gramy od teraz bardzo ostrożne, gdyż śmierć oznacza koniec. Co to znaczy? W tym wypadku śmierć oznacza prawdziwą śmierć, czyli taki gracz powinien samounicestwić się w przypadku swego niefortunnego zejścia z Laca. Aby jednak pamięć o chwalebnym życiu bądź zgonie nie przepadła, można dokonać wymyślnego aktu samobójczego (zwykłe <morduj zabij się> również nie pozostawi postaci w anonimowej mogile), lecz aby spocząć w sławie na cmentarzysku klubowym zaleca się pomysłowo dokonać lacowego żywota.
Na samym dole znajduje się log i opis mojej samobójczej misji. Potem pozostaje już tylko się skasować..

NZP.

1. Jak wstąpić?
Założyc postać, dać w tytule [KML]

2. Jak wystąpić?
Zgon połowicznie rozwiązuje członkostwo. Po śmierci należy wyleźć z czyśćca, wymyślić sobie oryginalny sposób na zabicie się, wcielić pomysł w życie, <skasuj> *2, dać loga, spróbować zagrać jeszcze raz inną postacią.

3. Mamy ginąć specjalnie?
Nie! No tak grać aby jak najdłużej pozostać przy życiu.

4. A jak ktoś oszuka i nie powie że umarł?
To nie przeczyta swojego nekrologu! Albo usłyszy kiedyś na gawędzie..
Ktoś złowróży : "Skasuj się, albo cię skasujemy."

5.
Kod: Zaznacz cały
Ktoś zapytuje : "Dobrze się czujesz?"
Nawijasz : "A co mi tam."


6. Po co to?
Po pierwsze, a niechby zobaczyć ile warte jest lacowe życie i jakie to przyjemne mieć postać która nie umarła po wielu godzinach grania, a przy okazji niech wszyscy docenią.

7. A nie można po prostu po śmierci zdjąć znaczka z tytułu, po co się kasować?
Racja, jak ktoś chce niech tylko się odznaczy, ale niech zakończy udział w zabawie pomysłowym i śmiałym zamachem na swe życie.

8. Po co się zabijać, nie można od razu skasować?
Szkoda zmarnować okazję do wyrzucenia, niezeskładowania pomysłowych logów.
Poza tym, ciekawe na ile sposobów można dostać po łbie na życzenie?
Te logi można opatrzyć jakąś opowieścią, w ten sposób dołączymy do grona wielbicieli literatury lacowej.

9. Mam postać która jeszcze nie zginęła.
Wstąp.

10. A jeśli ktoś nie zginie i zdobędzie 102 poziom?
Brawo! Zostanie Wielkim Mistrzem [KML].
Poczeka potem na pozostałych 11 takich jak on i zasiądzie wraz z nimi przy stole obrad klanowych, żeby myśleć co dalej.
A więc, do boju!

:drool:

P.S. Cmentarzysko ruszy jak pomysł zyska aprobatę, czyli gdy po Lacu będą biegali klanowicze-hardkorowcy, albo zaczną napływać wnioski o przyznanie klubowego nagrobka. Krytyczne uwagi proszę kierować w stronę pomysłu, ponieważ za stan psychiczny autora odpowiada tylko jego lekarz, osobiste uwagi nie będą brane pod uwagę.
Wampiry mogą sobie dołożyć osobny podklub rasowy [KMZ] - (Kto odgadnie?) :smile:
Miłej zabawy i do zobaczenia w nienaruszonym stanie na 102 poziomie.
Zamieszczajcie swoje samobójcze logi w tym temacie, wraz z liczbą zdobytych poziomów, ilością przegranych godzin, aby spocząć na cmentarzysku klubowym i pamiętajcie o zawołaniu -
"Drugi zgon, zawsze śmiertelny!"

Nieodżałowany Skril.

Oto przykładowy taki akt :

Będąc kiedyś na wyprawie badawczej, na łące koło jakiegoś miasta, przysnąłem sobie kapkę aż tu nagle spod liścia wyskakuje jakiś żuczek i zaczyna po mnie beztrosko łazić.
Pomyślałem że mu włoję ale jak przyjdzie czas, bo spieszyłem się okrutnie. Poszedłem potem na skargę do Kapitana w pięknym mieście Vergard i po radę, z czym na tego małego drania najlepiej, a on mi na to że żuki są pod ochroną i pożałuję.
Poczułem że kapitan chce mi coś powiedzieć i wnet zrozumiałem aluzję, a że szukałem akurat okazji do rzucenia się w otchłań śmierci, sprzedałem cały dobytek i poszedłem szukać tego przybłędy.
Znalazłem go jak kimał na kamieniu. Dałem w łeb i okazało się że żuczek to straszny gamoń, ale ma obstawę. Zza drzewa wyskoczył jakiś ponurak, łypnął na mnie okiem, coś tam wrzasnął i rozmazał mnie po okolicy.

Tak oto się skończyła wędrówka Skrila po Lacu. Póki co będę pielęgnował cmentarzyk, gdyby ktoś chciał dołączyć.

Kod: Zaznacz cały
(mrok) Skrzyżowanie
[Wyjścia: północ wschód południe zachód pd-zach]
Stoisz na wielkim piaszczystym skrzyżowaniu dróg. Dookoła ciebie roztaczają
się przepiękne krajobrazy. Znajdujesz się na wyższym poziomie lasu. Tutaj przez
wieki utworzył się nowy grunt, na którym można było nawet postawić domy.
Drogi rozchodzą się we wszystkich kierunkach. Na północy zauważasz bramę,
a na zachodzie widzisz kontury jakiegoś mostu.
Drepta sobie tutaj malutki żuczek.

|1-0| <105ż(100%) 150m(127%) 2r(1%) 6209dś 1639g 04:19z z
Twoje cięcie dewastuje żuczka.

...


[12%]|0-0| <103ż(98%) 150m(127%) 4r(2%) 6209dś 1639g 04:43
Umierasz z pragnienia!
[12%]|0-0| <102ż(97%) 150m(127%) 6r(4%) 6209dś 1639g 05:00
Twoje cięcie *** UNICESTWIA *** żuczka!
Pojawia się tutaj Mroczny Strażnik, zwabiony rozpaczliwym brzęczeniem.

Mroczny Strażnik mówi: "Zostaw tego żuczka w spokoju!"
Oślepia cię jasne światło.

Niczego nie widzisz!
I po co ci to było?
Dostajesz 0 punktów doświadczenia.
Czyściec
[Wyjścia: zachód dół]


Przykładowy napis na klanowym granicie :

Skril
Półkrasnal, mnich, rzucił się z gołymi rękami na obstawę żuczka, pod miastem na ślicznej łączce.
Odszedł bezpowrotnie w wieku 17 lat, 6 godzin, osiągając 6 poziom.

Cześć jego pamięci.

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 12:59 pm
przez Thail
Mam pytanie, czy zdobyłeś 100 poziom grając magiem, psionikiem lub klerykiem?
Czy Ty wogóle zdobyłeś jakiś 100 poziom?!

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 1:24 pm
przez Skril
Naturalnie że nie. :wink:
Zginąłem niespodziewanie, bardzo młodo, przemierzając lasy wokół miasta ciemnych elfów. Ale ja też mam pytanie, dlaczego o to pytasz?

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 2:49 pm
przez Nifir
Bo nie wierzy, że uda się komukolwiek osiągnąć 102 poziom bez zgonów :). Z miłą chęcią bym spróbował... ale jak lubię ginąć ;]. Po co uciekać, jak można poczekać, aż śmerć przyjdzie po ciebie?;] Kiedyś Rizarem miałem coś z 30 zgonów... tylko z własnej ręki oczywiście ;].

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 3:10 pm
przez zydek
Nifir napisał(a):Bo nie wierzy, że uda się komukolwiek osiągnąć 102 poziom bez zgonów.

na upartego dalo by sie i to zrobic ;)
ps: tak NA MARGINESIE TO MIALEM 103 BEZ ZGONU ;)

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 6:42 pm
przez Nifir
Hmm... i miałeś 130000 dś... z jaką średnią?;] ile to 130000 dzielone przez... 0?;]

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 9:06 pm
przez Thail
Bo nie wierzy, że nowemu graczowi się to uda dokonać skoro wielu starym wyjadaczom się to nie udaje.

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 9:12 pm
przez Val
Kill Me Lam.

WiadomośćNapisane: Śr lut 22, 2006 10:12 pm
przez Skril
Thail napisał(a):Bo nie wierzy, że nowemu graczowi się to uda dokonać skoro wielu starym wyjadaczom się to nie udaje.


Zakładając postać nie miałeś nadziei że to jest ta która nie zginie nigdy? Ja tak mam za każdym razem. Ale nie trzeba tego robić na siłę, można popróbować, a teraz jeszcze doszłaby trudność z wyminięciem graczy którzy chcialiby taki plan pokrzyżować. :smile:

Val napisał(a):Kill Me Lam


Ta nazwa jest o niebo lepsza od tej którą wymyśliłem. Hmm chyba potraktowałem to ze zbyt małym przymrużeniem oka.

WiadomośćNapisane: Cz lut 23, 2006 4:03 am
przez zydek
Nifir napisał(a):Hmm... i miałeś 130000 dś... z jaką średnią?;] ile to 130000 dzielone przez... 0?;]

musisz zapytac chucka, bo tylko on umie dzielic prze 0 ;)
a tak na serio to chyba amub zrobil 100 bez zgonu

WiadomośćNapisane: Cz lut 23, 2006 10:38 am
przez Skril
Klub Miłośników Lemingów.
Zapraszam do klubowego grania. :grin:

WiadomośćNapisane: Cz lut 23, 2006 10:44 pm
przez Reif
Amub nie zrobil, na 77 sie wykrwawil i sie zrestartowal :P

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 12:35 am
przez Thail
Z tego co słyszałem, to Achrolowi i Malvenowi też nie za bardzo poszło.

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 3:45 am
przez Lam
Noom miał 99 bez zgonu i bardzo długo żył z takim wynikiem (aż któregoś dnia Ulryk mu powiedział, że w piramidzie jest jakiś skarb albo zadanie - już nie pamiętam, ale skończyło się zgonem w pułapce, łatwo sobie wyobrazić jego reakcję). Malven by pewnie skończył, ale na 80 poziomie zachciało mu się grupy z Brottorem (w jego pierwszej setce, więc pewnie trochę w gorącej wodzie kąpany - reakcja Malvena na zgon w duchu KML - kasacja).

Ja chyba nie będę próbował - wszyscy moi zawodnicy łapią większość lub wszystkie zgony na poziomach 1-15 ;)

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 10:41 am
przez Skril
Vathair
Zrozpaczony nagłym zgonem postanowiłem tradycyjnie sprzedać dobytek i zostać poławiaczem zagubionych kosztowności w Zatoce Dwóch Wiatrów.
Po dopłynięciu na miejsce zobaczyłem swoją marność i rzuciłem się w mroczną toń. Opadałbym sobie spokojnie na dno gdyby nie dostrzegł mnie rekin. Najpierw ze mną trochę potańczył, więc na szczęście ogłuszony nie czułem już jak mnie pochłania. Ale najpierw zginąłem z rąk obrzydliwych goblińskich żołdaków. Że też mnie tam zaniosło! A tak dobrze mi szło :cry:
Psionik Półelf 17 lat 5 godzin, poziom 11. Pech.

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 3:20 pm
przez Thail
Lamie, Noom to złodziej.
Poza tym bardziej debilnego pomysłu na klan, to jeszcze nie widziałem.
Jaka jest przyjemność z gry, gdy tak naprawdę pozna się ją do poziomu 15, tak na nowego góra 45 poziomu?
Debilizm i nic więcej.

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 3:42 pm
przez Skril
Chyba cię trochę poniosło. Przecież nikt ci nie każe niczego robić.
Jeśli będę tu jedyną osobą, chociaż widziałem że nie, to trudno.
Poza tym klub (nie klan) to rzecz czwartorzędna, chciałem żebyś się pośmiał w miejscu do którego codziennie zaglądasz. Może niezbyt trafiłem z humorem, przecież ostrzegałem że może tak być. Popatrz na datę otatniego wpisu, popatrz na całe forum, jeden-dwa wpisy miesięcznie. A tak? Mogłeś sobie chociaż ulżyć. :sad:

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 4:29 pm
przez Thail
Skril, wierz mi, ale nie chcesz wiedzieć co powoduje u mnie uśmiech, przynajmniej nie chcesz tego doświadczyć na Lacu.
Co do całej reszty, to jest takie powiedzenie "Mowa jest srebrem, a milczenie złotem" w wolnym tłumaczeniu: Jak masz coś głupiego do powiedzenia, to najlepiej wogóle się nie odzywaj.
Taka zasada częściowo panuje na tym forum i dlatego jest tu tak mało wpisów.
Pozdrawiam.

WiadomośćNapisane: Pt lut 24, 2006 4:43 pm
przez Lam
Nie każdy umie odróżnić debilizm od fajnej głupawki.

Dopóki nie skończy się jak w przypadku Malvena (nie wszedł więcej do gry), traktuję to jako formę czyjejś rozrywki, a jeśli wejdzie w to więcej osób, to dodatkowo współzawodnictwa. Debilizm się zaczyna dopiero, kiedy ktoś zacznie to traktować poważnie, a tego przykład pokazał nasz etatowy pijany mnich :)

A ze Skrilem się kiedyś ścigałem "kto pierwszy do setki" i przegrałem o włos! ;) Za to w tej konkurencji wolę się nie ośmieszać ;)

WiadomośćNapisane: So lut 25, 2006 8:37 pm
przez Powsinoga
Pomysł pozwolę sobie określić mianem "dziwny".

Niemniej cieszę się, że jeszcze coś się na Lacu dzieje i (jak to w tym temacie, odnośnie KML dziwnie zabrzmi!) nie zmieniamy się w internetowy grobowiec, czy też skamienielinę.

Tak a propos, pozwolę sobie coś jeszcze wtrącić - można to pod pewnym względzie podciągnąć pod... hmm, kierowanie naszego grania w stronę większego realizmu.

WiadomośćNapisane: N lut 26, 2006 3:38 pm
przez Willem
Jasne Powsinogo, ale jak chcę realizmu to nie wchodzę na muda tylko idę do sklepu :cool:

WiadomośćNapisane: So sie 26, 2006 8:29 am
przez Reif
Ja realizuje caly czas! Szkoda tylko ze juz nie mozna sie kasowac, zostal mi tylko restart :evil:

WiadomośćNapisane: So sie 26, 2006 10:58 am
przez Achven
Reif napisał(a):Ja realizuje caly czas! Szkoda tylko ze juz nie mozna sie kasowac, zostal mi tylko restart :evil:

Znam ten ból :smile: , z drugiej strony może dzięki temu dobije do setki bo restart to już nie to samo.

WiadomośćNapisane: Śr gru 06, 2006 11:48 am
przez Ral
Kod: Zaznacz cały
Mieszkaniec Leanderu, Ral, Lann'ane Virras, Loralhal
-------------------------------------------------------------------------------
Wiek: 28 lat (1394 godziny)            Moralność: -318 (groźna)
 Sił: 23/23      Poziom: 100 (102)          Rasa: elf
 Int: 26/26   Pkt Dośw.: 100007         Profesja: wojownik
 Mąd: 25/25       Życie: 2743/2743       KP, MKP: 387, 333 (nieźle)
 Zrę: 24/24        Mana: 179/179             OPC: 38 (tak sobie)
 Bud: 19/21        Ruch: 929/929       Inwentarz: 28/54, 113/175 kg
  Ćw: 68          Złoto: 168.665       Zabójstwa: 1754 (0 graczy)
Strona: 25         Bank: 0                 Zgony: 0 (0 z rąk graczy,
Tchórz: 200   Pkt Zadań: 87                       0 wykrw., 0 samob.)
Głód   [ ]  Pragnienie [ ]  Nietrzeźwość [ ]  Ukrycie       [ ]  Niewidka [ ]
Klątwa [ ]  Otrucie    [ ]  Brak tlenu   [ ]  Palące słońce [ ]  Lot      [ ]
-------------------------------------------------------------------------------

WiadomośćNapisane: Śr gru 06, 2006 1:34 pm
przez Lam
Wyjątkowo skomentuję ikonkami: :applause: :bow:

WiadomośćNapisane: Śr gru 06, 2006 4:34 pm
przez zydek
Wiek: 25 lat (1020 godzin)
Poziom: 23 (101)
Rasa: wampir
Profesja: mnich



Zgony: 51 (15 z rąk graczy,
10 wykrw., 2 samob.)

to dopiero poczatek ;)

WiadomośćNapisane: Śr gru 06, 2006 6:09 pm
przez Val
Hy, pierwszym Valdrabem miałem ponad 500 zgonów:).

WiadomośćNapisane: Śr gru 06, 2006 9:46 pm
przez Wildeath
To nawet ja tyle nie miałem:)

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 12:08 am
przez Cornus
Gratulacje Ral...po Twoim wyczynie na mojej tarczy pozwolę sobie wyryć twoją podobiznę. tym bardziej, że dociągnąłeś 0 zgonów także do 102 (nie tylko do 100poziomu)

:bow:

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 12:55 am
przez Val
Ha, a ja gratuluję, że będąc świetnym graczem nie masz na swoim koncie zabójstwa innych graczy. Nic tylko uśmiechnąć się do utopijnych wizji utopijnego muda, gdzie miłość i przyjaźń:).

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 7:17 am
przez Wildeath
Cornus a jaka jest różnica między setką na 100 a setką na 102 poziom?:)

To teraz nowa zabawa: Zrobić setkę z jak najmniejszą liczbą zabójstw. Minimalna możłwa liczba to 496:)

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 5:39 pm
przez muzgus
Twoje obliczenia nie uwzględniają doświadczenia za ćwiczenie umiejętności.

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 6:02 pm
przez sediius
Można także chodzić w grupie. Zabójstwo dostaje gracz, który zadał ostateczny cios (ale nowość :grin: ). Więc jeśli masz szczęście... to możesz zrobić 100 poziom mając 0 zabójstw :lol:
Może więc nowy cel: 0 zabójstw i 0 zgonów równocześnie :doh:

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 6:54 pm
przez Wildeath
W ogóle jestem beznadziejny:)

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 9:56 pm
przez Val
Sediius, nowi gracze mają po zero/zero. Twój pomysł odpada:(.

WiadomośćNapisane: Cz gru 07, 2006 10:50 pm
przez Gerino
0/0 i 100 poziom w domyśle... Tak, wiem, że się domyśliłeś, ale nie czepiaj się aż tak...

WiadomośćNapisane: Pt gru 08, 2006 12:54 am
przez Nifir
Mój pierwszy nieśmiertelny też miał 0 zgonów. :) Co prawda miał też 0 zabójstw, ale nie to się w tym temacie liczy! :)

Co do walk Rala z graczami, to po bacznym śledzeniu sytuacji jaka panowała na Lacu gdy Ral osiągnął 90 poziom można powiedzieć, że raczej nie mogły mieć miejsca. :) Rozumiem obawy Rala, ale jak początek jego gry uważałem za godny bohatera, tak końcówka pozostawiała wiele do życzenia.

WiadomośćNapisane: Pt gru 08, 2006 4:16 am
przez Miri
mnie się bał!

WiadomośćNapisane: Pt gru 08, 2006 9:30 am
przez Lam
Ale tylko jedna postać dała radę go zaatakować, nie będę się może chwalił, czyja ;)

WiadomośćNapisane: Pt gru 08, 2006 12:51 pm
przez Ral
Nifir napisał(a):Rozumiem obawy Rala, ale jak początek jego gry uważałem za godny bohatera, tak końcówka pozostawiała wiele do życzenia.




Miri napisał(a):mnie się bał!


a wasza coś pozostawia?

WiadomośćNapisane: Pt gru 08, 2006 11:47 pm
przez Miri
Co masz, Ralu, na myśli?
Bo przyznam się, że jak zwykle nie zrozumiałam :(

WiadomośćNapisane: So gru 09, 2006 12:08 am
przez Gerino
Chodzi o to, co pozostało; wiesz, ten aromat drogich perfum ;)

WiadomośćNapisane: So gru 09, 2006 2:56 am
przez Miri
No tak, niektórzy muszą się tym zadowolić ;)

WiadomośćNapisane: So gru 09, 2006 12:56 pm
przez Ral
Niektórzy uważają to za przyjemne.

WiadomośćNapisane: Cz gru 14, 2006 11:42 am
przez Mole
Witam wszystkich... dawno sie nie odzywalem... ale widze, ze tu piszecie m.in. o Noomie...
Lam o ile dobrze pamietam to Noom z 99 poziomem biegal dlugo dlugo bez zgony... byl zrobiony z mysla o tym ze nigdy nie bedzie mial 100 poziomu :) i tak mialo i ma zostac... a tak przy okazji... o ile dobrze pamietam to mial cos okolo 100 zabojstw :) (a moze moja skleroza pomylila postacie) troche ich bylo.
Pozdrawiam

WiadomośćNapisane: Cz wrz 13, 2007 12:47 am
przez sediius
Kod: Zaznacz cały
Mieszkaniec Drimith, Tergiius kinoisp
-------------------------------------------------------------------------------
Wiek: 18 lat (175 godzin)              Moralność: -1000 (szatańska)
 Sił: 21/21      Poziom: 100                Rasa: sektoid
 Int: 26/26   Pkt Dośw.: 100004         Profesja: psionik
 Mąd: 29/29       Życie: 2340/2414       KP, MKP: 281, 677 (nieźle)
 Zrę: 23/23        Mana: 775/1477            OPC: 126 (ideał)
 Bud: 20/20        Ruch: 571/796       Inwentarz: 34/53, 51/112 kg
  Ćw: 9           Złoto: 1.017.580     Zabójstwa: 1958 (0 graczy)
Strona: 60         Bank: 62                Zgony: 0 (0 z rąk graczy,
Tchórz: 500   Pkt Zadań: 94                       0 wykrw., 0 samob.)
Głód   [ ]  Pragnienie [ ]  Nietrzeźwość [ ]  Ukrycie       [ ]  Niewidka [ ]
Klątwa [ ]  Otrucie    [ ]  Brak tlenu   [ ]  Palące słońce [ ]  Lot      [X]
-------------------------------------------------------------------------------

WiadomośćNapisane: Cz wrz 13, 2007 2:17 pm
przez Ral
Gratulacje, witaj w klubie nie umarłych :)

WiadomośćNapisane: Śr paź 31, 2007 1:40 am
przez lynx
gratki :) :applause:

ja "osiagnalem" max cos takiego:
Kod: Zaznacz cały
-------------------------------------------------------------------------------
Wiek: 17 lat (82 godziny)              Moralnosc: -1000 (szatanska)
 Sil: 21/22      Poziom: 57                 Rasa: ciemny elf
 Int: 24/24   Pkt Dosw.: 57528          Profesja: psionik
 Mad: 27/27       Zycie: 1414/1414       KP, MKP: 104, 137 (przecietnie)
 Zre: 24/24        Mana: 517/517             OPC: 44 (w miare)
 Bud: 23/23        Ruch: 557/557       Inwentarz: 33/49, 80/112 kg
  Cw: 0           Zloto: 308.162       Zabojstwa: 1089 (0 graczy)
Strona: 20         Bank: 0                 Zgony: 0 (0 z rak graczy,
Tchorz: 0     Pkt Zadan: 76                       0 wykrw., 0 samob.)
Glod   [ ]  Pragnienie [ ]  Nietrzezwosc [ ]  Ukrycie       [ ]  Niewidka [ ]
Klatwa [ ]  Otrucie    [ ]  Brak tlenu   [ ]  Palace slonce [ ]  Lot      [ ]
-------------------------------------------------------------------------------

Ral mnie ubiegl i juz zabraklo motywacji...
a tylko to chcialem osiagnac i zwinac sie po cichutku ;p

ale pewnie i tak bym padl - no bo ja grac nie umialem :D

Re: [KML]

WiadomośćNapisane: Cz lut 28, 2008 4:45 am
przez Cirvil
Kod: Zaznacz cały
Mieszkaniec Leanderu, Drakmor smokbójca [KML]
-------------------------------------------------------------------------------
Wiek: 17 lat (58 godzin)               Moralność: 1000 (anielska)
 Sił: 23/23      Poziom: 100                Rasa: hobbit
 Int: 23/24   Pkt Dośw.: 100118         Profesja: skrytobójca
 Mąd: 22/23       Życie: 1770/2219       KP, MKP: 359, 373 (nieźle)
 Zrę: 26/26        Mana: 100/100             OPC: 42 (w miarę)
 Bud: 24/24        Ruch: 761/948       Inwentarz: 33/56, 71/175 kg
  Ćw: 252         Złoto: 640.956       Zabójstwa: 1258 (0 graczy)
Strona: 35         Bank: 0                 Zgony: 0 (0 z rąk graczy,
Tchórz: 0     Pkt Zadań: 21                       0 wykrw., 0 samob.)
Głód   [ ]  Pragnienie [ ]  Nietrzeźwość [ ]  Ukrycie       [ ]  Niewidka [ ]
Klątwa [ ]  Otrucie    [ ]  Brak tlenu   [ ]  Palące słońce [ ]  Lot      [X]
-------------------------------------------------------------------------------



Kto szybciej, skoro już wiemy, że się da?

Re: [KML]

WiadomośćNapisane: N lut 15, 2009 11:22 am
przez pinusaristata
58 godzin?
Phi - nie ma się czym chwalić Cir :p
Punkt 1 :
Kod: Zaznacz cały
Mieszkaniec Leanderu, Erithil, Lann'ane Qualinost, Loralhal, [KML], [110]
-------------------------------------------------------------------------------
Wiek: 25 lat (1020 godzin)             Moralność: -1000 (szatańska)
 Sił: 21/21      Poziom: 102                Rasa: elf
 Int: 25/26   Pkt Dośw.: 102000         Profesja: skrytobójca
 Mąd: 21/25       Życie: 1159/2127       KP, MKP: 279, 278 (przyzwoicie)
 Zrę: 24/24        Mana: 179/179             OPC: 50 (przyzwoicie)
 Bud: 18/23        Ruch: 402/891       Inwentarz: 32/54, 51/112 kg
  Ćw: 280         Złoto: 964.562       Zabójstwa: 960 (0 graczy)
Strona: 60         Bank: 0                 Zgony: 0 (0 z rąk graczy,
Tchórz: 500   Pkt Zadań: 2                        0 wykrw., 0 samob.)
Głód   [ ]  Pragnienie [ ]  Nietrzeźwość [ ]  Ukrycie       [ ]  Niewidka [ ]
Klątwa [ ]  Otrucie    [ ]  Brak tlenu   [ ]  Palące słońce [ ]  Lot      [ ]
-------------------------------------------------------------------------------
 Fałszywe imię: Śmieciarz
Opis maskujący: Przechodzi tędy śmieciarz, sprzątając ulice.
-------------------------------------------------------------------------------
Stoisz.
Pierwsza broń: premia celności: 342  obrażeń: 205.
Druga broń   : premia celności: 317  obrażeń: 208.
Aby zobaczyć, jakie czary na ciebie działają, napisz "wpływy".

Punkt 2:
Kod: Zaznacz cały
Mieszkaniec Leanderu, Erithil, Lann'ane Qualinost, Loralhal, [KML], [210]
-------------------------------------------------------------------------------
Wiek: 25 lat (971 godzin)              Moralność: -1000 (szatańska)
 Sił: 21/21      Poziom: 102                Rasa: elf
 Int: 26/26   Pkt Dośw.: 102000         Profesja: szpieg
 Mąd: 23/25       Życie: 1909/1909       KP, MKP: 382, 697 (nieźle)
 Zrę: 25/26        Mana: 915/1170            OPC: 8 (beznadziejnie)
 Bud: 21/21        Ruch: 767/872       Inwentarz: 32/55, 77/112 kg
  Ćw: 334         Złoto: 1.530.842     Zabójstwa: 891 (0 graczy)
Strona: 60         Bank: 0                 Zgony: 0 (0 z rąk graczy,
Tchórz: 400   Pkt Zadań: 13                       0 wykrw., 0 samob.)
Głód   [ ]  Pragnienie [ ]  Nietrzeźwość [ ]  Ukrycie       [ ]  Niewidka [ ]
Klątwa [ ]  Otrucie    [ ]  Brak tlenu   [ ]  Palące słońce [ ]  Lot      [ ]
-------------------------------------------------------------------------------
Stoisz.
Pierwsza broń: premia celności: 140  obrażeń: 121.
Aby zobaczyć, jakie czary na ciebie działają, napisz "wpływy".



Jak dobrze obliczam, to 1020 - 971 = 49 godzin :)
I tak nie uważam, że to rewelacyjny wynik (dlaczego: pierwszy raz grałem skrytkiem; moby obite; przemianę złapałem, jak widać nie rozwijałem tej postaci na maxa (18 budowy hehe - a bez broni to miałem i 18 siły :P... itp :) )
Ale jeszcze ktoś gotów pomyśleć, że Cirvil ma jakieś niesamowite osiągi ;).

tharil