Gildie.

Sprawy ponadklanowe, międzyklanowe i ogólnoklanowe.

Moderator: łowcy trolli

Gildie.

Wiadomośćprzez _Arendil_ » N paź 17, 2004 11:02 am

Proponuję urozmaicić system gildiowy na Lacu. Po pierwsze, stworzyć nowe gildie, nie profesyjne, a rasowe. Dostać się do takowej gildii będzie niezwykle ciężko, wpierw będzie trza podanie do Mistrza Gildii napisać, opisując swą historię, oraz co się dla świata uczyniło. No i można się starać tylko do swojej gildii, dajmy na to gildii ludzi (oczywiście się jakieś nazwy wymyśli.) I nie będą siedziby tych gildii w każdej stolicy, tylko w jakiejś kraince, dajmy na to Leśne Elfy (czy coś takiego) siedziba w Lesie Cieni. (chyba tak się ten las nazywał przed WWC ?). Bycie w takowej gildii nie tylko dawałoby wsparcie innych pobratymców, ale i dodatkowe umiejętności. Po pierwsze, wprowadzić umiejki do danej broni, np. umiejętność walki mieczem/toporem/sztyletem itp. W zwykłej gildii można by wytrenować je do poziomu dajmy na to 50%, a w gildii rasowej do tych 75%. Gdy się już wyćwiczy te 75% będzie można o wiele skutecznej walczyć tą bronią. Np. na 50% byłoby tak:

Arendil kaleczy kata zakrzywionym sztyletem.

A na 75% było by:

Arendil zauważając lukę w obronie kata, szybkim ruchem ciała doskakuje do niego, i tnąc z półobrotu kaleczy go mocno.

Fajniej by to wyglądało :) Oczywiście trzeba by opisy zrobić do wszystkich broni, i obrażen ;) Ale jak się kilka osób by tego podjęło to było by fajnie. No i oczywiście ktoś by te gildie musiał napisać. Zaraz na pewno usłyszę teksty, że nię będą, bo ja ich nie napisze... a nie napisze :D
No to tyle.
Proszę o normalne odpowiedzi, a nie naskakiwanie zaraz na mnie że pierdole od rzeczy.

Za błędy przepraszam.

Pozdrawiam.
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Sirith » N paź 17, 2004 12:58 pm

Jak dla mni trochę głupie.
Po pierwsze, śmierdzi mi to Arkadią (chociaż na Arkadii to jest inaczej - zawodówka jest bardziej elitarna). Po drugie, do rasy się NALEŻY, na Lacu nie ma zmiany ras, chyba, że zostanie się wampirem, ale dla wampirów są klany. Trzy, Lac składa się z tak dużej ilości krain z różnych światów i tak mało rpg na nim jest, że taki projekt wydaje się byc nierealny.
"Welcome to dying!"
"Ashes to ashes, dust to dust..."
Emblemat użytkownika
Sirith
 
Wiadomości: 158
Dołączył(a): So kwi 26, 2003 9:47 am
Lokalizacja: Gildia Złodziei w Leanderze

Wiadomośćprzez Deamwendt » N paź 17, 2004 2:06 pm

Wiesz Arendil pomysł z różnymi opisami działania danych broni jest nienajgorszy. W sumie gdybym tylko znalazł chwilkę czasu też mógłbym zrobić te parę-naście/dziesiąt opisów. le niestety ostatnio jestem mocno zajęty. Mogło by tu pomóc podzielenie sprzętu na kategorie i dodanie opisu działania np. dla całej kategorii długich mieczy. Jednak jeżeli chodzi o "gildie rasowe" to uważam ,że nie jest to najlepszy pomysł.
Na zbudowanie imperium potrzeba wielu lat, ale żeby je zniszczyć wystarczy kilka miesięcy.
Historia wciąż pisze się na nowo.
Emblemat użytkownika
Deamwendt
 
Wiadomości: 33
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2004 6:10 pm
Lokalizacja: Z dalekich stron...

Wiadomośćprzez _Arendil_ » N paź 17, 2004 3:16 pm

Dobra, gildie nie muszą być, chciałem zrobić coś innego od klanów, ale przy broni pozostane sztywno. Bo walki na Lacu są naprawde, że tak powiem, nudne. :)
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Val » N paź 17, 2004 6:09 pm

Sirith, mało RPG?? To co Ty robisz jak grasz? Odgrywasz postać, czy tylko zdobywasz poziomy bez sensu? Bo mi się wydaje, że jeśli na Lacu są przyjaźnie i nienawiści, to łączy się to z odgrywaniem postaci. Pamiętasz jak się gryzłem kiedyś z Gloinem? Jakoś nie ma to wpływu na nasze życie pozalacowe. Z innej beczki. Wciąż jeżdżę po Mole, a jednak czuję do niego ogromny szacunek i uważam go nie tylko za skurwiela, ale i za bardzo inteligentnego człowieka. To jest odgrywanie. Valdrab nie lubi Mole/Sandusa/Achrola. Ernest nie ma takich odruchów iRL.
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Sirith » N paź 17, 2004 6:24 pm

Pamiętam, jednak zwracam uwagę, że teraz jakoś mało RPG... Aż mi szkoda czasów, kiedy moja postac była początkującą wampirzycą. Teraz nie mam z kim współgrac, tylko klepię poziomy. Oczywiście, mogę to odgrywac, jednak spójrz na nowych graczy, których robi się coraz więcej. Ja nie piszę o "starej gwardii", która powoli przestaje grac i coraz częściej siedzi tylko na PP, tylko o nowych, którzy bardziej się łączą z sobą (a częściej kłócą), czasem zadadzą głupie pytanie. Przepraszam, ale ja nie widzę zbytnio tych erpegujących, mam awersję do młodszych graczy, przyznaję się otwarcie. Jak mi wskazecie takiego nowego, co naprawdę gra swoją postac i pokaze mi, co umie, to przyznam się do błędu i przeproszę. Ale teraz...
"Welcome to dying!"
"Ashes to ashes, dust to dust..."
Emblemat użytkownika
Sirith
 
Wiadomości: 158
Dołączył(a): So kwi 26, 2003 9:47 am
Lokalizacja: Gildia Złodziei w Leanderze

Wiadomośćprzez Lam » N paź 17, 2004 6:35 pm

Bifar, wystąp :)
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Kain » N paź 17, 2004 6:44 pm

1) Wszystko już ponoć zostało wymyślone.
2) Pograj w Gothica czy coś takiego, będziesz miał zróżnicowanych nauczycieli.
3) Pierdolcie się. (tzn. łączcie się w pary)
Emblemat użytkownika
Kain
 
Wiadomości: 47
Dołączył(a): Śr paź 13, 2004 5:56 pm
Lokalizacja: z Ankh - Morpork

Wiadomośćprzez Wildeath » N paź 17, 2004 7:51 pm

Z tym ze sie robi coraz wiecej nowych graczy to ja smiem watpic. Wiekszosc niskopoziomowcow to poprostu kolejne postacie starych wyjadaczy i tyle.
Wildeath
 
Wiadomości: 117
Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 1:45 pm

Wiadomośćprzez Kerod » N paź 17, 2004 8:09 pm

Dzisiaj na lacu było 25 graczy nie wierze, że wszystkie to postacie starych wyjadaczy. Jak by zawsze było tylu graczy to ja byłbym zadowolony. Co do wczuwania się w RPG proponuje świecić przykładem (nie to żebym ja świecił) , a nie przesiadywać wampirem w dzień na ołtarzu. Mimo wszystko uważam, że lac zmierza w dobrym kierunku. Wprowadzenie nowych profesji znacznie ożywiło grę, rozpad familae (wydający się wielką klęską) spowodował powstanie nowych klanów oraz otworzył niektórym wampirą oczy. Gram teraz z ludzmi w grupach dla których wcześniej miałem gotowy kołek(oczywiście wampirem). Z drugiej strony brakuje mi pojedynków ze Sla i debilnego Ad Nocturn na pp :).
Kerod
 
Wiadomości: 74
Dołączył(a): Śr maja 14, 2003 10:56 am

Wiadomośćprzez Bifar » N paź 17, 2004 9:23 pm

Sirith napisał(a):Jak mi wskazecie takiego nowego, co naprawdę gra swoją postac i pokaze mi, co umie, to przyznam się do błędu i przeproszę. Ale teraz...

Lam napisał(a):Bifar, wystąp :)


Nie wiem dlaczego mnie wskazałeś Lamie.
W odgrywani roli to ja nie jestem dobry.
Jednak uparłem się i nie robię poziomów, ciągle siedzę na 15 poziomie. Nie wiem czy to upór czy głupota. Wolałem poznać LACa i zajrzeć do wszystkich krain. W postanowieniu tym utwierdził mnie pewien przypadek, kiedy zabłądziłem i znalazłem masę dobrego ekwipunków, który później sprzedałem. Wiedziałem gdzie sprzedawać i zarobiłem na tym interesie około 500.000 monet (przed reformą finansową).
Później spotkałem na swej drodze wampira z twierdzy. Postanowiłem zabić drania sam na 15 poziomie, choćbym musiał skołować:
- 60 zwojów uzdrowienia ( 30 nie wystarczyło)
- Masę pigułek odnowy magicznej.
- Kilka fletów do oczarowywania mobów (mojej prywatnej armii), która mi pomoże.
- Ekwipunek dla mobów by większe robili szkody a nie tylko odwracały uwagę i umierały.
- Niezwykłe zwoje dla ochrony mojej i mobów.
- Już o buławach nie wspominając.
Jeśli to nie wystarczy, wymyślę coś więcej, jednak w końcu wykończę drania na 15 poziomie. Kiedyś :P
Ostatnio edytowano N paź 17, 2004 9:40 pm przez Bifar, łącznie edytowano 2 razy
Emblemat użytkownika
Bifar
 
Wiadomości: 66
Dołączył(a): Pn mar 22, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Wyszków

Wiadomośćprzez Nifir » N paź 17, 2004 9:29 pm

A policzyłeś może ile graczy grało? Bo ja się naliczyłem śregdnio 10(w tym Lam i mordercy uganiający sie za sobą)
Emblemat użytkownika
Nifir
 
Wiadomości: 513
Dołączył(a): Wt gru 23, 2003 8:36 pm

Wiadomośćprzez Lam » N paź 17, 2004 10:30 pm

Wiesz, Nifirze, wystarczy, że nie odeszli od klawiatur. W końcu o to chodzi w mudzie, żeby było z kim pogadać, a nie tylko się bić. A wcieleni (których było 15) też nie muszą ciągle biegać za smokami, mogą w zamian prowadzić interesy, gawędzić w świątyni lub wybrać się na randkę do parku (skądś się muszą brać te młode pary, nie?). Jaką widzisz w tym ujmę dla gry? Zasadniczą funkcją mudów jako takich jest tworzenie społeczności w otoczce z obranej tematyki, co owej otoczce wcale nie szkodzi, wprost przeciwnie :)

Bifarze, Twoje krucjaty na smoki na 6 poziomie zawsze będę pamiętał, a ilość punktów zadań i uczesnictwo także w zadaniach organizowanych przez innych graczy również każą mi przypuszczać, że jednak czujesz się tym Bifarem.
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Val » N paź 17, 2004 10:55 pm

Aż mi się łezka w oku zakręciła. Przypominam sobie jak GImza gratulowała czewronemu smokowi pokonania Valdraba na 1x poziomie...
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Bifar » N paź 17, 2004 11:49 pm

Lam napisał(a):Bifarze, Twoje krucjaty na smoki na 6 poziomie zawsze będę pamiętał

Byłem młody i głupi, myślałem że wszystko można. Nawet zacząłem się zastanawiać ilu graczy do 10 poziomu potrzeba do pokonania strażnika miejskiego? Dobrze że nie zacząłem organizować tej wyprawy. To by była dopiero rzeź niewiniątek :lol:.
Emblemat użytkownika
Bifar
 
Wiadomości: 66
Dołączył(a): Pn mar 22, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Wyszków

Wiadomośćprzez Lam » Pn paź 18, 2004 11:16 am

Ty się śmiejesz, a ja pamiętam najlepsze ;) czasy Megana, jak zorganizował grupę 6-8 graczy niewiele powyżej 10 poziomu i poszli wszyscy zabić kapitana Vadera. Chyba tylko Meganowi udało się uciec ;) Ale chyba nikt z nich się nie skarżył, bo to przecież była niesamowita przygoda :)
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Val » Pn paź 18, 2004 1:41 pm

Albo akcja kiedy jedna osoba walczyła z katem, a reszta graczy go lizała...
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Sirith » Pn paź 18, 2004 5:41 pm

Uch, przypominało mi się, jak to było powstanie, chciano w Midgaardzie zniszczyc władze miejskie... Chlip...
"Welcome to dying!"
"Ashes to ashes, dust to dust..."
Emblemat użytkownika
Sirith
 
Wiadomości: 158
Dołączył(a): So kwi 26, 2003 9:47 am
Lokalizacja: Gildia Złodziei w Leanderze

Wiadomośćprzez Februs » Pn paź 18, 2004 6:27 pm

ożesz... moja najwieksza grupa to 3 osobowa... ale kiedys bede musial zebrac wiecej. Choc do KOS ludzie chca juz wstapic. Bardzo mnie rozsmieszylo to:

(jakis gracz, nie pamietam imienia) [KOS]
(...)
Laharl [JASTRZAB]
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Val » Pn paź 18, 2004 6:28 pm

Ja widziałem w Twoim klanie jakąś sokoliczkę:].
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Februs » Pn paź 18, 2004 6:31 pm

Taa? Hmmmmmm
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Februs » Pn paź 18, 2004 7:02 pm

<4989pu 1263m 1485r 103000ds>p
Klasztor Zła
[wyjścia: żadne]
Stoisz na kamiennej posadzce. Ściany są ze szczerego złota a na nich powieszone są malowidła przedstwiające śmierć i zniszczenie. To pomieszczenie jest aż przesiąkniete złem. Jeśli jesteś zwykłym śmiertelnikiem to lepiej uciekaj!
(Czarna Aura) Hektos - Władca ZZW czyli zło w własnej osobie
Hektos mówi: To twój koniec paladynie
Hektos mówi: Po tobie zacznie się Era Zła
<4989pu 1263m 1485r 103000ds>'Ten konflikt musi się roztrzygnąć'
Mówisz: Ten konfikt musi się roztrzygnąć
Hektos mówi: Więc do boju
<4989pu 1263m 1485r 103000ds>z hektos
Twoje uderzenie - trafia - Hektosa
Twoje uderzenie - chybia - Hektosa
[99%]<4989pu 1263m 1485r 103000ds>
Dźgnięcie Hektosa łaskocze cie
Dźgnięcie Hektosa łaskocze cie
Cienisty pocisk Hektosa rani cie
[99%]<4861pu 1263m 1485r 103000ds>preze hektos
Twoje uderzenie wściekłą prezerwatywą dewastuje Hektosa
Hektos próbował się odlać!
Hektos próbował się odlać!
Hektos próbował się odlać!
[11%]<4861pu 1263m 1485r 103000ds>sraj hektos
Twoja ognista kupa ***UNICESTWIA*** Hektosa!
Hektos został ZABITY!!!
Dostajesz 0 doświadczenia
Wyjmujesz 18300146 monet.

:P
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Nifir » Pn paź 18, 2004 7:16 pm

Niestety ty raczej 103 poziomu mnieć nie będziesz ;).
Emblemat użytkownika
Nifir
 
Wiadomości: 513
Dołączył(a): Wt gru 23, 2003 8:36 pm

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Pn paź 18, 2004 8:21 pm

Februs wypirerdalaj z tego forum, gdybys chociarz napisal walke z opisami o ktorych mowilem... ale nie, zawsze sie kurwa wtracic musisz !!

Ps: Przepraszam za brak polskich literek - jedna reka sie ciezko pisze ;)
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Deamwendt » Pn paź 18, 2004 8:23 pm

Ech a ja myślałem ,że po raz pierwszy zobaczyłem NORMALNĄ rozmowę na forum...
Na zbudowanie imperium potrzeba wielu lat, ale żeby je zniszczyć wystarczy kilka miesięcy.
Historia wciąż pisze się na nowo.
Emblemat użytkownika
Deamwendt
 
Wiadomości: 33
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2004 6:10 pm
Lokalizacja: Z dalekich stron...

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Pn paź 18, 2004 8:25 pm

ta

nie moglby sie ktos wypowiedziec na temat tych opisow ?? bo mnie bierze... a opisy moge sm napisac jakby co
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez muzgus » Pn paź 18, 2004 8:34 pm

najlepiej porozmawiaj bezpośrednio z Lamem o tym. Jak jesteś chętny to wszystko jest możliwe, na serio.
gg: 5224983 | jabber: m [at] jabber.cz| tlen: muzgus [at] tlen.pl | icq: 314995403
(___________(Już pusto...) ___________)
Emblemat użytkownika
muzgus
 
Wiadomości: 827
Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 11:30 am
Lokalizacja: Hrabstwo Anin

Wiadomośćprzez Deamwendt » Pn paź 18, 2004 8:35 pm

Dobrze Arendil rozumiem ,że cię to denerwuje. Zresztą zauważ ,że jeśli na Forum Laca starasz się dać jakiś nowy sensowny temat (lub też- nie daj boże! zaproponujesz coś nowego) zaraz "ludność" się zleci jak muchy do śmietnika żeby nawzajem na siebie nabluzgać ew.(przy dużej dawce szczęścia) totalnie objadą twój pomysł ,nazrzędzą i wdepczą cię w glebę.
Ale i tak lubie to forum...
Na zbudowanie imperium potrzeba wielu lat, ale żeby je zniszczyć wystarczy kilka miesięcy.
Historia wciąż pisze się na nowo.
Emblemat użytkownika
Deamwendt
 
Wiadomości: 33
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2004 6:10 pm
Lokalizacja: Z dalekich stron...

Wiadomośćprzez Deamwendt » Pn paź 18, 2004 8:37 pm

Acha ,jakby co to pod hasłem "coś nowego" miałem na myśli jakąś istotniejszą zmianę w Lacu.
Na zbudowanie imperium potrzeba wielu lat, ale żeby je zniszczyć wystarczy kilka miesięcy.
Historia wciąż pisze się na nowo.
Emblemat użytkownika
Deamwendt
 
Wiadomości: 33
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2004 6:10 pm
Lokalizacja: Z dalekich stron...

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Pn paź 18, 2004 8:43 pm

chyba lepiej bylo to wrzucic na forum bohaterow...

a oto mala probka:

Arendil poprawia chwyt na ostrzu swojego dlugiego miecza, i z okrzykiem na ustach rusza na <moba/gracza>, wyskakujac wysoko i tnac pionowo zza glowy, nieomal rozcinajac swojego przeciwnika na dwie czesci. Bruzgajacy krwia <mob/gracz> osuwa sie bezwladnie na ziemie. Czujesz, ze jest to juz koniec walki.
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Powsinoga » Pn paź 18, 2004 9:12 pm

To może na przykład coś takiego na różne "fazy" walki , kiedy się zaczyna , kiedy ktoś zaczyna przegrywać idp.

Początek walki:

Wyciągasz swój (w tym przypadku miecz) z pochwy.

Żołdak potrząsa groźnie swym toporem.

Walka trwa od długiego czasu lub chyli się ku końcowi:

Dyszysz ciężko ze zmęczenia.

Grad ciosów żołdaka coraz bardziej słabnie.


Można by też dać tylko nieznaczną zmianę:
Twoje silne cięcie na głowę *DEWASTUJE* żołdaka.

Silne , zamaszyste cięcie z półobrotu żołdaka *CHYBIA* cię.


Nie wszystko co tu napisałem jest pierwszej klasy ale coś z tego można by zastosować , nie? :smile:
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Kain » Pn paź 18, 2004 9:17 pm

Po trzech walkach byś tym rzygał (żygał? chyba nie). Takie opisy możesz pisać w opowiadaniach, albo zobaczyć w grach RPG.
Emblemat użytkownika
Kain
 
Wiadomości: 47
Dołączył(a): Śr paź 13, 2004 5:56 pm
Lokalizacja: z Ankh - Morpork

Wiadomośćprzez Powsinoga » Pn paź 18, 2004 9:22 pm

Jakby było NAPRAWDĘ dużo typów takich tekstów , i różniące się w zależności od broni profesji i np. rasy gracza , to by to było jadalne. Szkopuł tkwi w tym , że komu chciało by się pisać tyle opisów walk... :sad:
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Deamwendt » Pn paź 18, 2004 10:02 pm

Pomysł Powsinogi nie jest zły!
Też mogę wam dać małą próbkę(wszyscy dają tylko małe próbki)
Zaprezentuje to na przykładzie typowego żołdaka "TŻ" i Deamwendta:

"TŻ zważył w osłoniętych rękawicami dłoniach (tu np. mogłoby być skórzanymi rękawicami rękawicami ze skóry smoka itd.) swój wielki topór bojowy (tu mógłby być oczywiście miecz, bicz itd. co mobkowi/graczowi wpadło w łapy), ryknął głośno ,po czym rzucił się w stronę Deamwendta.

Deamwendt nastawiając tarczę oraz wąski stalowy miecz przygotował się do obrony.

Wielki topór TŻ zachuczał o wielką tarczę Deamwendta, spychając go o krok w tył.

Deamwendt zakręcając młynka mieczem trafia w osłonięte ciężką zbroją ramię TŻ krzesząc snop iskier.

Cios ciężkiego topora TŻ spada na krawędź tarczy Deamwendta wybijając w niej szczerbę.

Deamwendt stosuje proste pchnięcie starając się pozbawić przeciwnika równowagi.

TŻ udeża znienacka w tors Deamwendta.

Deamwendt uskakuje w bok unikając ciosu.

TŻ uderza swoim wielkim toporem mierząc w brzuch Deamwenda lecz jego cios zostaje zablokowany przez opadające ze świstem ostrze miecza.

Deamwendt zwalniając uchwyt rękojeści, pchnął oburącz w pierś TŻ.

TŻ przewraca się!

Deamwendt zaciskając rękę na mieczu unosi oręż wysoko i tnie TŻ prosto w twarz!

TŻ wrzasnął po raz ostatni.

I teraz po zakończeniu walki Lac wyliczyłby co robi zwycięzca.
Np. Jeśli walka była łatwa i przyjemna Deamwendt śmieje się ze śmierci TŻ. Jeżeli wpadł w szał bojowy to tnie głowę tamtego dopuki nie pozostaje z niej jedynie ledwo rozpoznawalny strzęp. Jeśli Deamwendt miał wysoką moralność to odda hołd pokonanemu przeciwnikowi "Dzielnie walczyłeś. Ocaliłeś honor!" (jakby TŻ mógłby mieć swój honor)

P.S. Oczywiście w miejsce Deamwendta i Typowego Żołdaka można wstawić dowolnych graczy i mobków (zamiast TŻ może być TM czyli typowy mobek lub TG czyli typowy gracz)
Na zbudowanie imperium potrzeba wielu lat, ale żeby je zniszczyć wystarczy kilka miesięcy.
Historia wciąż pisze się na nowo.
Emblemat użytkownika
Deamwendt
 
Wiadomości: 33
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2004 6:10 pm
Lokalizacja: Z dalekich stron...

Wiadomośćprzez Deamwendt » Pn paź 18, 2004 10:10 pm

Oczywiście nazwy postaci i ekwipunku są przykładowe.
Sama bitk też jest pisana nieco na szybko.
Mimo wszystko mam nadzieję ,że może się spodobać.
Na zbudowanie imperium potrzeba wielu lat, ale żeby je zniszczyć wystarczy kilka miesięcy.
Historia wciąż pisze się na nowo.
Emblemat użytkownika
Deamwendt
 
Wiadomości: 33
Dołączył(a): Śr wrz 08, 2004 6:10 pm
Lokalizacja: Z dalekich stron...

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Wt paź 19, 2004 7:42 am

Gerino (Kain?) wole rzygac tymi opisami, niz zalamywac sie co kolejna walke ze to takie nudne.
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Val » Wt paź 19, 2004 12:05 pm

Już wyobrażam sobie te błędy. Zwykły żołdak sparował pięścią cięcie Twego topora dwuręcznego w swoje plecy. Twoje pchnięcie cienkim mieczem unicestwia zwykłego żołdaka. Głowa zwykłego żołdaka odpada od ciała.
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Februs » Wt paź 19, 2004 12:55 pm

Hmmm, a moze coś takiego:
?scinanie
Jest to atak niezbędny do pozbawiania przeciwników kończyn. Po wyćwiczeniu będzie działał automatycznie.
-przykład-
Twoje ścięcie pozbawia [moba] ręki! (lub czegoś innego :P)
p
Odcięta ręka [moba] leży sobie tutaj
(i można by było zrobić coś takiego że mob się wykrwawi i zdechnie :))
?polobrot
Jest to atak zadający jednocześnie duuuże obrażenia i wytrącający zbroje. Po wyćwiczeniu będzie działał automatycznie.
-przykład-
Twój półobrót wytrąca pancerz [mobowi]
p
[pancerz moba lezy tu]
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Februs » Wt paź 19, 2004 1:00 pm

Deamwendt co do twojego pomysłu to podoba mi się ale ---- chłopie! To dużo pracy !
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Powsinoga » Wt paź 19, 2004 1:02 pm

Pewnie , he , he! :lol: Twój atak mieczem z półobrotu bajerancko przecina wszystkie rzemyki w pancerzu delikwenta , rozwala mu klamrę przy pasie i pancerz przeciwnika spada na ziemię! Niebywałe! :wink: Jeszcze powinno się dać w ten sposób zdjąć ubranie! Tylko lepiej nie rób tak z kobietami Februs bo cię spoliczkują! :grin:
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Februs » Wt paź 19, 2004 1:09 pm

Powsinoga można tak zrobić że spadać będą tylko pancerze do xx poziomu. A z tymi kobietami to powiem że trochę racji masz :smile:
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Powsinoga » Wt paź 19, 2004 1:14 pm

Słuchaj Februs - jak najbardziej można wytrącić wrogowi tarczę z ręki. Ale jak uderzeniem wielkiej dębowej pały oderwiesz od kolesią napierśnik to tylko razem z jego korpusem.
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Februs » Wt paź 19, 2004 1:19 pm

Ale przecież można zrobić tak, że broń musi mieć określony poziom albo strącić pancerz przeciwnkiowi.
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Powsinoga » Wt paź 19, 2004 1:30 pm

FEBRUS DO DIABŁA! Fizycznie prawie w ogóle NIE DA się zdjąć wrogowi pancerza ciosem z półobrotu i poziomowi nic do tego! Takim cięciem ( i tak jak to mówiłeś - broń na xx ws. coś tam na xx) mógłbyś odwalić hełm , tarczę , naramiennik ale nie ZBROJĘ CHRONIĄCĄ KORPUS!
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Wt paź 19, 2004 1:33 pm

ktora jeszcze do tego jest zalozona przez glowe....
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Februs » Wt paź 19, 2004 1:35 pm

CHOLERA! Jak mówię pancerz to to też oznacza hełm itp.!!!
PS. Gdyby lac był zajebistym mudem graficznym to by śmiesznie wyglądał atak który strąca przeciwnikowi hełm :P
Emblemat użytkownika
Februs
 
Wiadomości: 411
Dołączył(a): Wt lip 20, 2004 6:11 pm

Wiadomośćprzez Powsinoga » Wt paź 19, 2004 1:39 pm

Trzeba było tak od razu! :smile: Dziwi cię jak mógłby wyglądać taki atak strącający chełm? Po prostu jeśli jest to typowy chełm normandzki , łebka lub talerzowy nie przymocowany do kaptura kolczego to zwykłe uderzenie koło czoła , lub gdzie indziej może go zrzucić z głowy. Gorzej byłoby z chełmem zamkniętym.
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Wt paź 19, 2004 1:39 pm

albo przlybice - wraz z glowa

skotro by smiesznie wygladalo to po co sie odzywasz ?

Ps: Lamie, co sadzisz o tych "urozmaiconych" walkach ?

Ps2: Gerino, jeszcze jedno - nie jest powiedziane, ze wszyscy beda mieli takie opisy. Jedynie Ci, co wycwicza dobrze umiejke.
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Lam » Wt paź 19, 2004 1:39 pm

Oj dobra, przebiegnij się po dowolnie wybranej krainie, poczytaj opisy i powiedz jeszcze raz, czy naprawdę wymyślenie kilkuset kolejnych jednolinijkowych opisów to jest tak dużo pracy.

W kwestii półobrotu, ciężko mi sobie wyobrazić atak zdzierający ze mnie zbroję, naprawdę.

W kwestii ścinania, nie będę tego implementował w Lacu. To za dużo zabawy w milionie miejsc, żeby uwzględnić, czy się ma daną rękę albo nogę (np. czy się może tam coś nosić, czymś walczyć, w coś uderzać, używać np. chodzić na nogach, do tego pewnie jakaś obsługa wykrwawiania się z poszczególnych tętnic i milion innych możliwości). Tak samo z atakami w poszczególne części ciała. Skrytobójca ma coś tego rodzaju przy krytycznych trafieniach, ale zależy to od jego znajomości anatomii i wyćwiczeniu konkretnych umiejętności, a nie od ochrony danego miejsca przez danego przeciwnika (oczywiście nie ma takich możliwości). Ogólnie, wymagałoby to przepisanie zupełnie od nowa połowy wzorów używanych podczas walki i dodania wielu nowych rzutów, a to by wymagało wymyślenia ich (tych wzorów czyli rzutów). Wprowadzenie czegoś takiego oprócz tygodni pracy wymagałoby miesięcy testów i zrównoważania nowego systemu. A to wszystko gra nie warta świeczki.

Za to wymyślanie innych komunikatów dla istniejących umiejętności nie jest niczym złym i oczywiście chętnie takie coś widziałbym w Lacu, pod warunkiem, że nie będą to komunikaty na dwie linijki (bo walki są za szybkie na czytanie czegokolwiek poza samymi opisami obrażeń) i pod warunkiem, że nie będą opisywać niemożliwych rzeczy. Innymi słowy, nie uda się Wam pewnie wymyślić więcej niż kilku takich komunikatów,
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Kain » Wt paź 19, 2004 1:48 pm

Nie powiem, iż obecne opisy są dobre. W zasadzie ja ich nie czytam, po długości i myślnikach już wiem, jakie obrażenia zadaję. Głównie wpatruję się w efekty czarów/umiejek oraz w bzachętę. O ile mnie pamięć nie myli, troszeczkę bardziej urozmaicone opisy są na Studni, choć i tam po chwili przestałem zwracać na nie uwagę (potykasz się i twoje uderzenie trafia w ziemię, i tym podobne, zamiast twoje cięcie - chybia - tego wielkiego zielonego potwora za twoimi plecami :wink: )

Pewien czas temu, na forum Bohaterów pisałem - między innymi - o walce wręcz jako umiejętności. Im więcej się walczy i ćwiczy u nauczycieli, tym wyższa jest ta umiejętność (nauczyciele z limitem, przecie nie umie wszystkiego). Górną granicę umiejętności ustawiłbym wysoko, tak by postać nawet na tym 100-101 poziomie, bądź na którym sobie zechciała zostać, mogła się rozwijać. Do końca nie wiem, jak to rozwiązać, ale można przyjąć, że zaczyna się z 10% umiejętności walki (bronią białą, na razie strzeleckiej nie ma) i daje to 10% mofyfikator obrażeń (i "słabe" opisy, w stylu "powolne cięcie chybia zenka") a napakowana postać z 200% miałaby taki właśnie modyfikator obrażeń (2x) i opisy jak to malowniczo dewastuje okolicę.

Przy okazji - tyle piszecie o fechtunku, a nikogo nie dziwi dziwaczny system magiczny?
Emblemat użytkownika
Kain
 
Wiadomości: 47
Dołączył(a): Śr paź 13, 2004 5:56 pm
Lokalizacja: z Ankh - Morpork

Następna strona

Powrót do Klany



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron