Pytanie

Jesteś nowicjuszem? Masz pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi w pomocy? To forum jest dla Ciebie!

Moderator: łowcy trolli

Pytanie

Wiadomośćprzez Lennar » Cz lis 15, 2007 3:19 pm

Ja jestem nowy w swiecie Laca i znajac zycie to bede mial rozne pytania. Na poczatek sie przywitam zeby nie bylo, a wiec
Witam wszystkich serdecznie :P
No to na poczatek mam 1 male pytanie.
Czy przedmioty w Lacu niszczeja ? Np czy mi sie moze rozleciec zbroja miecz polamac itp. Bo nigdzie nic o tym nie znalazlem.
Z gory dzieki za pomoc :P
Lennar
 
Wiadomości: 4
Dołączył(a): Śr lis 14, 2007 7:56 pm

Re: Pytanie

Wiadomośćprzez sediius » Cz lis 15, 2007 3:32 pm

Przedmioty w Lacu nie starzeją się, ale mogą zostać zniszczone prez pewne czary (detonacja i dezintegracja) oraz przez potwory, które zieją ogniem, kwasem lub zimnem (np. smoki)
sediius
 
Wiadomości: 15
Dołączył(a): Śr lip 05, 2006 11:22 pm

Wiadomośćprzez Aerion » Cz lis 15, 2007 4:26 pm

Do tego dodam jeszcze, że po zatruciu broni przez złodzieja tę po pewnym czasie przeżera rdza. Przed dezintegracją i detonacją uchroni rzucony na ekwipunek czar przekonanie, natomiast przed smoczymi oddechami nie wynaleziono niestety ochrony.
Emblemat użytkownika
Aerion
 
Wiadomości: 91
Dołączył(a): So maja 06, 2006 7:46 pm

Wiadomośćprzez Ral » Pt lis 16, 2007 12:14 pm

A ochrona przed zionięciem, to co?
Jednak najskuteczniejsza jest mimo wszystko abstynencja (co równa się w tym świecie ubóstwu) :(


Aerion napisał(a):natomiast przed smoczymi oddechami nie wynaleziono niestety ochrony.
Emblemat użytkownika
Ral
 
Wiadomości: 60
Dołączył(a): Wt sie 15, 2006 1:01 pm

Wiadomośćprzez Aerion » Pt lis 16, 2007 12:36 pm

Ochrona przed zionięciem nie jest całkowita - nadal musisz, przy walce z jakimś smokiem, drżeć o swoją skrzynię ze skarbami.
Emblemat użytkownika
Aerion
 
Wiadomości: 91
Dołączył(a): So maja 06, 2006 7:46 pm

Wiadomośćprzez Ral » Pt lis 16, 2007 4:24 pm