Moderator: łowcy trolli
Sirith napisał(a):Ludwiku, racz pójść do twórców "Underworld" i zarąbać ich wszystkich, żeby nigdy więcej nie stworzyli żadnego filmu.
Thail napisał(a):Ja uważam, że zamiast tworzyć następną tzw."rasę uprzywilowanych" bufonów i partaczy, to można wziąć się za poprawę innych ras, które niestety nie są dopracowane, a są naprawdę bardzo ciekawe.
Nie denerwuj się, użyłem takiego zwrotu, żeby dotarło do Ciebie, że mam tak naprawdę w dupie Twoje zdanie. A chłopcem do bicia może być każdy, jeśli ktoś lubi flagi.Qwercik napisał(a):Wrrrr, terminem 'chłopiec do bicia' określiłem gracza, którego każdy może zabić, ośle. Jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie komentuj, proszę. Dziękuję.
Ps:Użyłem nawet polskich literek, by z większą łatwością to do Ciebie dotarło.
Lam napisał(a):Qwercik napisał(a):Ten osiol z filmu tak bardzo mi Ciebie przypomina - on tez gada duzo i bez sensu ;)
Ale on jest przynajmniej zabawny. Myślę, że to porównanie jest obraźliwe dla osła.
Valdrab napisał(a):Ażeby nas zadziwić/spowodować naszą aprobatę, powinienneś przedstawić nam gotową rasę, a więc... Do roboty :applause: !!!
Thail napisał(a):Nieobecny przytoczył kilka tytułów filmów, a nie powiedział np.
- To kto się zajmnie robieniem tej rasy?
- Czy ja mógłbym?
- Czy to ogólnie ma sens?
Itd.
Lam napisał(a):Ty też nie, stań w kolejce :)
Nieobecny napisał(a):Qwercik, próbujesz kpić ze mnie? -to załóż lepszy sygnet itd., bo tego sprzętu jakoś nie czuję.
Nieobecny napisał(a):-samoistna przemiana raz w miesiącu. Nie znam się na kalendarzu, nie wiem jak jest z pełnią.., to można zastosować, że przemiana byłaby w ten dzień każdego miesiąca, w którym gracz został pierwszy raz ugryziony/przemienił się pierwszy raz w wilkołaka.
Nieobecny napisał(a):-każdego dnia może gracz tylko raz przybrać wilkołaczą formę, podczas której nie może używać broni. Walka z garści ma być opłacalna..
-postać można zmienić w każdej chwili z powrotem na ludzką, poza walką.
-atrybuty/współczynniki takie same w humanoidalnej i wilkołaczej formie
-gracz w każdej z postaci ma wilkołaczą rasę
-przemiana byłaby jako czar, kosztowałby np 20mana
Gloin napisał(a):Mogę być ja? :)
Tzeentch napisał(a):Wampirem się jest zawsze, natomiast wilkołakiem wyłącznie po przemianie. Dlatego wilkołak powinien mieć zawsze możliwość przemienienia się z własnej, początkowej rasy w wilkołaka.
Powiedz mi, kiedy ostatnio pograles sobie dluzej na Lacu?
Lam napisał(a):Tzeentch napisał(a):Wampirem się jest zawsze, natomiast wilkołakiem wyłącznie po przemianie. Dlatego wilkołak powinien mieć zawsze możliwość przemienienia się z własnej, początkowej rasy w wilkołaka.
Ja jak zwykle mam jakieś dziwne wzorce, bo zamiast oglądać ``Underworld´´, grałem w ``Knight Lore´´ i uważam, że wilkołak to dwie rasy, za dnia jest człowiekiem, w nocy wilkiem. I to od niego nie zależy, ma to we krwi. I takiego chciałem mieć w Lacu, bo Knight Lore to MOC i KULT, a nie jakieś wasze dyrdymały o wojnach między rasami z zupełnie odrębnych legend.
Czincz napisał(a):- brak pięciopoziomowego okresu ochronnego,
- przemiana w wilkołaka zależna od poziomu (mniej więcej tak, jak mówił Qwercik),(ja wiem co mowie:P)
- kilka automatycznie nabytych umiejek jak furia, atak pazurami, ugryzienie (coś jak wampirze),(a konkretnie?)
- wilkołaki nie mogą zakładać i używać rzeczy zrobionych ze srebra (paliłby je jak przedmioty święte wampiry),(ja bym dodal dodatkowe obrazenia od srebrnej broni)
- wilkołaki mają możliwość konsumpcji zwłok,(padlinozercy?:) )
- wilkołaki szybciej regenerują pu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości