Strona 1 z 1
Pytania

Napisane:
N paź 20, 2002 5:35 pm
przez Gerino
1.Czy da się kogoś zabić by nie wstał?
2.czy sa jeszcze klany? bo gdy chce listy to pisze że nie wie nic o żadnych klanach
3.czy jest taka profesja jak wiedźmin?
4.A będzie?
5.Czemu nie?
Aha
dziekuję za uwagę
Re: Pytania

Napisane:
Cz paź 24, 2002 12:31 pm
przez Lam
Będę cytował z ">", żeby było jaśniej.
Gerino napisał:
>1.Czy da się kogoś zabić by nie wstał?
Tak.
>2.czy sa jeszcze klany? bo gdy chce listy to pisze że nie wie nic o żadnych klanach
Ponieważ nie wiem jak rozumieć to pytanie, nadmienię: jest możliwość ich istnienia, ale żadne nie zostały założone.
>3.czy jest taka profesja jak wiedźmin?
Nie.
>4.A będzie?
Nie.
>5.Czemu nie?
Bo jej nie napiszesz. No, chyba, że napiszesz. Ale i tak są ciekawsze profesje, którymi mógłbyś się zająć.
P.S. Prorok, czy co? Skąd on wiedział, że nie?

Napisane:
N paź 27, 2002 9:02 am
przez Galix
:) :lol:
Re: Pytania

Napisane:
Śr paź 30, 2002 1:37 am
przez Abaddona
Gerino napisał(a):1.Czy da się kogoś zabić by nie wstał?
Gerino: Można, jak to zresztą Lam już stwierdził, ale to nie znaczy że dasz radę :). Mam w tej chwili 20 poziom, więc zakładając 300 pd w plecy za śmierć musiałbyś mnie zabić 67 razy nie dając mi zrobić w międzyczasie więcej niż 200 pd :)
Jeśli się mylę i jest jeszcze jakiś inny sposób (dostępny graczowi bez komend :>) to proszę mnie poprawić.
Pozdrawiam
Abaddona vel Jawful

Napisane:
Śr paź 30, 2002 6:54 pm
przez treewood
Minęła godzina szesnasta.
Minęła godzina siedemnasta.
jak to wyłączyc?
Jak to wyłączyć?

Napisane:
Cz paź 31, 2002 9:46 am
przez Ghrhambra
KONFIG -CZAS

Napisane:
Cz paź 31, 2002 11:47 am
przez Abaddona
albo <B>opc -czas</B>, a teraz 2 powody dlaczego lepiej tego nie robić :>
- wiekszosc sklepow otwarta jest tylko w okreslonych godiznach
- przedmioty na aukcje dawac mozna od 8 do 20
po co masz przed wyjsciem do sklepu pytac ktora godzina? :)

Napisane:
Cz paź 31, 2002 6:00 pm
przez Nyslin
No wiesz...zawsze można sobie napisać "czas"... :))

Napisane:
Pt lis 01, 2002 11:39 am
przez Abaddona
No wiesz, pisanie 'czas' to 5 dodatkowo wcisnietych klawiszy, a nie wszyscy tak szybko pisza, a jeszcze jak ktos ma lagi to juz w ogole niewygodnie mu pisac 'czas', bo zanim sie dowie, ktora godzina, to mina dwie nastepne :>
A po polsku?

Napisane:
Pt lis 01, 2002 6:50 pm
przez Gerino
Jawful, jak wiesz to hmm pod twoim wpływem zadałem pytanie o zabicie całkowite.
Ale wracając do tematu, mógłbyś mówić jaśniej? że tak, zabić 67 razy, zanim odrobisz pd? Czyli zejść poniżej 0 tak? jak się myle to mnie poprawcie>:)

Napisane:
Pt lis 01, 2002 11:01 pm
przez Nyslin
Abaddona napisał(a):No wiesz, pisanie 'czas' to 5 dodatkowo wcisnietych klawiszy, a nie wszyscy tak szybko pisza, a jeszcze jak ktos ma lagi to juz w ogole niewygodnie mu pisac 'czas', bo zanim sie dowie, ktora godzina, to mina dwie nastepne :>
Ale wiesz - jak już masz te lagi, to i tak zanim pojawi Ci się komunikat o godzinie (przy włączonej opcji), to sobie poczekasz trochę... :)) A czas się zmieni :P
No, ale co tam :)

Napisane:
So lis 02, 2002 10:42 am
przez Abaddona
Nyslin napisał(a):Ale wiesz - jak już masz te lagi, to i tak zanim pojawi Ci się komunikat o godzinie (przy włączonej opcji), to sobie poczekasz trochę... :)) A czas się zmieni :P
No, ale co tam :)
Niekoniecznie, bo lagi mogę mieć tylko w jedną stronę :).
Re: A po polsku?

Napisane:
So lis 02, 2002 10:53 am
przez Abaddona
Gerino napisał(a):Ale wracając do tematu, mógłbyś mówić jaśniej? że tak, zabić 67 razy, zanim odrobisz pd? Czyli zejść poniżej 0 tak? jak się myle to mnie poprawcie>:)
Mówiłem najjaśniej jak to tylko możliwe, ale żeby rozwiać Twoje wątpliwości, powiem: TAK, DOBRZE ZROZUMIAŁEŚ :>. Poza tym to tracisz niepotrzebnie czas na dyskusję, bo mam już 25 :>

Napisane:
So lis 02, 2002 5:55 pm
przez Nyslin
Abaddona napisał(a):
Niekoniecznie, bo lagi mogę mieć tylko w jedną stronę :).
Te lagi w jedną stronę, to chyba jakoś po znajomości?:))

Napisane:
N lis 03, 2002 12:21 am
przez Abaddona
te lagi w jedna strone potrafia bardziej wkurwic niz te obustronne :P
Nie martw sie

Napisane:
Pn lis 04, 2002 7:41 pm
przez Gerino
Jawful, nie martw się. ja też.... (25)

Napisane:
Wt lis 05, 2002 11:16 am
przez Abaddona
Gerino: ale Ty mnie nadal nie rozumiesz - im większy mam poziom tym więcej razy musisz mnie zabić żebym nie wstał :> Twój poziom nie ma żadnego znaczenia, i tak mnie nie zabijesz :)

Napisane:
Cz lis 07, 2002 1:36 am
przez Lam
Problem jest tym głębszy, że najpierw będziesz go tłukł i załóżmy, że wygrywał, i będzie fajnie, ale co jak spadnie 6 poziomów w dół? Zostaniesz mordercą w imię zasad, rozumiem to, też kiedyś straciłem dwa poziomy (nie postacią Lama), bo ktoś bardzo naraził się moim zasadom. No i w ten sposób zejdziesz do 15 poziomu mordując go aż do 10, ale co wtedy? On Cię będzie atakował? Ty będziesz wymyślał jakieś sztuczki i podstępy, które przecież on zna i nie da się nabrać? :) Ciężka sprawa z tym zabiciem kogoś "na śmierć" celowo. Ten ktoś sam musiałby tego chcieć.
W kwestii lagów w jedną stronę, biorąc pod uwagę, jak działa protokół TCP, którego używa Lac, jest to niewykonalne na dłuższą metę.

Napisane:
Cz lis 07, 2002 12:55 pm
przez Abaddona
Lam napisał(a):Problem jest tym głębszy, że najpierw będziesz go tłukł i załóżmy, że wygrywał, i będzie fajnie, ale co jak spadnie 6 poziomów w dół?
Nie spadne, od bycia bitym poziomów się nie traci.
Lam napisał(a):Zostaniesz mordercą w imię zasad,
Nie zostanie, za morderców flagi się nie dostaje.
Lam napisał(a):Ten ktoś sam musiałby tego chcieć.
Gdyby chciał, to by sobie poradził sam :)
Lam napisał(a):W kwestii lagów w jedną stronę, biorąc pod uwagę, jak działa protokół TCP, którego używa Lac, jest to niewykonalne na dłuższą metę.
Na dłuższą metę nie próbowałem, jest to bowiem niewytrzymywalne :)

Napisane:
Cz lis 07, 2002 1:10 pm
przez Lam
Abaddona napisał(a):Lam napisał(a):Problem jest tym głębszy, że najpierw będziesz go tłukł i załóżmy, że wygrywał, i będzie fajnie, ale co jak spadnie 6 poziomów w dół?
Nie spadne, od bycia bitym poziomów się nie traci.
Faktycznie, musiałbyś sam w międzyczasie kogoś mordować. Zapomniałem o tym, ale widać, że masz większe doświadczenie :)
Abaddona napisał(a):Lam napisał(a):Zostaniesz mordercą w imię zasad,
Nie zostanie, za morderców flagi się nie dostaje.
O tym zapomniałem akurat.
No to wystarczy, że cię zabije kilkadziesiąt razy, to nie taki wielki problem :)

Napisane:
Pt lis 08, 2002 11:26 pm
przez Abaddona
Lam napisał(a):No to wystarczy, że cię zabije kilkadziesiąt razy, to nie taki wielki problem :)
No tak, są tacy, dla których zabić kilkadziesiąt razy to nie problem, ale zauważ że za zarżnięcie nie traci się doświadczenia a Gerino nie ma dostępu do takich komend :>

Napisane:
Pn lis 25, 2002 6:37 pm
przez Grzechu
Abaddona napisał(a):No wiesz, pisanie 'czas' to 5 dodatkowo wcisnietych klawiszy, a nie wszyscy tak szybko pisza, a jeszcze jak ktos ma lagi to juz w ogole niewygodnie mu pisac 'czas', bo zanim sie dowie, ktora godzina, to mina dwie nastepne :>
Muhahahaha :P
TO ja przepraszam, pewnie Twoje biedne paluszki się wytrą przez te 5 znaków, a twój drogocenny czas zostanie uszczuplony o tak ważną sekundę (albo i ułamek)...
Co do lagów, to chyba jednak większym utrapieniem przy lagach jest oglądanie co chwila linijki (jeśli się pokaże...) niż raz na jakiś czas się dowiedzieć o czas??
:PP

Napisane:
Wt lis 26, 2002 1:28 pm
przez Abaddona
no nie wiem, dla mnie pisanie i czekanie na reakcje jest bardziej meczace niz zerkniecie na linijke ;P

Napisane:
Śr gru 18, 2002 9:50 pm
przez Atok
Abaddona napisał(a):no nie wiem, dla mnie pisanie i czekanie na reakcje jest bardziej meczace niz zerkniecie na linijke ;P
A czy nie można by krakowskim targiem ograniczyć się do prostrzych informacji typu "właśnie zachodzi słońce" albo "jest wieczór" itp.

Napisane:
N gru 22, 2002 6:31 am
przez Lam
Pewne tego typu rzeczy widać jeśli znajduje się na otwartej przestrzeni (konkretnie zmiany pogody), myślę, że dobrym pomysłem będzie dopisanie tu zmian stanu słońca (poza zachodzeniem za chmury). Taka informacja jest zwłaszcza przydatna magom, ale z drugiej strony oni i tak używają polecenia "pogoda". Dopisać może czas muda do zachęty, co?

Napisane:
Wt gru 24, 2002 6:05 pm
przez Abaddona
Lam napisał(a):Dopisać może czas muda do zachęty, co?
Nie zmiesci sie (tzn pewnie sie zmiesci ale wtedy bedzie brzydko wygladalo :[)
Niestety dlugosc zachety jest ograniczona do 79 (tak mi sie wydaje) znaków i przydałoby sie to zmienić :P A przynajmniej zrobic tak, zeby znaki niewidoczne (kolory, ` itp) sie nie liczyly.
Wtedy by mozna bylo z zacheta zaszalec :>
Od strony technicznej

Napisane:
Śr gru 25, 2002 5:02 pm
przez Atok
Lam napisał(a):Pewne tego typu rzeczy widać jeśli znajduje się na otwartej przestrzeni (konkretnie zmiany pogody) (...)
A tak od strony technicznej. Ile zajmuje taka kraina (ok. 40 lokacji)???

Napisane:
So gru 28, 2002 3:19 pm
przez Lam
Abaddona napisał(a):Nie zmiesci sie
Chodziło mi tylko o godzinę, bez daty. Na pewno jedna-dwie cyferki się zmieszczą.
Niestety dlugosc zachety jest ograniczona do 79 (tak mi sie wydaje) znaków
Tu nie wiem, o co ci chodzi. Ludzie mają zachęty na 3 linie...
Re: Od strony technicznej

Napisane:
So gru 28, 2002 3:19 pm
przez Lam
Atok napisał(a):A tak od strony technicznej. Ile zajmuje taka kraina (ok. 40 lokacji)???
Zajmuje ok. 40 lokacji.

Napisane:
So gru 28, 2002 4:09 pm
przez Atok
Dobra! Fajnie! A ile bajtów?
Pytanie nr. 2:
Na jakim silniku oparty jest lac?

Napisane:
N gru 29, 2002 4:43 pm
przez Lam
Wiele tysięcy bajtów.
Silnik 2.8 VR6, 170 KM bez turbiny, 6 cylindrów, 4 zawory na cylinder, moment obrotowy 235 Nm.

Napisane:
Pn gru 30, 2002 11:40 am
przez Atok
Lam napisał(a):Wiele tysięcy bajtów.
Silnik 2.8 VR6, 170 KM bez turbiny, 6 cylindrów, 4 zawory na cylinder, moment obrotowy 235 Nm.
Dobra... WYCOFUJE PYTANIE!

Napisane:
Pn gru 30, 2002 11:47 am
przez Atok
Lam napisał(a):Wiele tysięcy bajtów.
jeśli "wiele" to ok. 50
To kraina ma 50kilo bajtów ?

Napisane:
Wt gru 31, 2002 2:09 pm
przez Lam
Zakładając, że wiele to 50, dokładnie tak :)

Napisane:
Wt gru 31, 2002 9:38 pm
przez Atok
.::Wiele::. pojęcie względne...

Napisane:
Cz sty 09, 2003 5:23 pm
przez Abaddona
Lam napisał(a):Tu nie wiem, o co ci chodzi. Ludzie mają zachęty na 3 linie...
Wybacz, nie 79 a 50. Chodzi o to, że przy użyciu polecenia zachęta długość parametru obetnie mi do 50 znaków. Z tych 50 znaków zachęta może rzeczywiście zajmować 3 linie, w moim przypadku zajmuje około 3/4 linii i waha się w zależności od długości nazwy pomieszczenia, w którym stoję. Dlaczego? ponieważ połowę z tych 50 znaków wykorzystuję na kolorki, aby moja zachęta była śliczna i czytelna :). Niestety, przez to nie starcza mi znaków na kilka innych opcji, które bym sobie do zachęty z chęcią wstawił.

Napisane:
Cz sty 09, 2003 6:31 pm
przez Lam
No tak, teraz rozumiem. I tak, to moja wina. Ale zastanów się, każdy kolor zajmuje 5 bajtów przy każdym wysłaniu do ciebie zachęty. Jeśli wsadzisz takich 100, będziesz dostawał pół kilobajta tekstu przy każdej zachęcie, czyli maksymalnie co ćwierć sekundy. Tym sposobem, wygenerujesz ruch od Laca do siebie z prędkością 2 KiB/s, i to samymi kolorami zachęty (a spróbuj sobie pochodzić po świecie z op -skrót). Ja wiem, że SDI potrafi wytrzymać 10 KiB/s, ale sam pisałeś, jakie to ty masz straszne opóźnienia. Może pora się zastanowić, dlaczego? Lac nie bez powodu wyświetla po wyjściu podsumowanie wysłanych i odebranych informacji. Dla grających przez GPRS to dość istotne. I tacy raczej by wyłączyli kolory, a nawet zachętę, zamiast się zalewać nieistotnymi danymi, jak ty...

Napisane:
Wt sty 14, 2003 2:34 pm
przez Abaddona
Lam napisał(a):(a spróbuj sobie pochodzić po świecie z op -skrót)
Odkąd sięgam pamięcią, zawsze grałem i zapewne zawsze będę grał z op -skrót. Dobrze mi się rozpoznaje pomieszczenia rzucając okiem na ich opisy i nie czytając ich. Żadnych niekorzyści z tego tytułu nie odczuwam.
Lam napisał(a):Ja wiem, że SDI potrafi wytrzymać 10 KiB/s
Dokładniej 12,5, przyunajmniej moje tyle wytrzymywało Swoją drogą SDI nie mam już od dobrze ponad roku i chwała za to.
Lam napisał(a):ale sam pisałeś, jakie to ty masz straszne opóźnienia.
Opóźnienia mam czasami i w takiej sytuacji albo stoję nad ołtarzem albo zupełnie daję sobie spokój z grą. Tutaj tych kilka bajtów nie uczyni mi różnicy.
Lam napisał(a):Dla grających przez GPRS to dość istotne. I tacy raczej by wyłączyli kolory, a nawet zachętę, zamiast się zalewać nieistotnymi danymi, jak ty...
Ja jednak z GPRS nie korzystam i nie mam takiej potrzeby, więc na nieistotne dane mogę sobie pozwolić.
Widzę, że próbujesz przekonać mnie, iż to ograniczenie jest dla mojego własnego dobra. Ale takie podejście moim zdaniem jest błędne. W końcu Lac nie jest wyłącznie dla użytkowników GPRS, chociaż jak widzę nie zapomniałeś o nich. Użytkownik GPRS czy innej biedy może jednak zawsze ustawić sobie krótką i jednokolorową zachętę, bądź ją wyłączyć. Ja jednak impulsów nie liczę a opóźnienia mam rzadko i zachętę chcę mieć długą i kolorową.