LAC.PL i WinXP

Ogólne forum o Lacu, otwarte dla wszystkich.

Moderator: łowcy trolli

LAC.PL i WinXP

Wiadomośćprzez Wolan » So gru 07, 2002 12:36 pm

Mam WIndowsa [doświadczenie?] Profesional i jak lacze sie na LACa to niemoge pisac klawiatura, sprawdzalem juz na dwoch klawiaturach PROSZE O POMOC
Wolan
 
Wiadomości: 1
Dołączył(a): So gru 07, 2002 12:35 pm

brak

Wiadomośćprzez Lam » So gru 07, 2002 5:23 pm

Podejrzewam, że to troll, ale co tam.

Nie mam doświadczenia z systemami Windows, a zwłaszcza z Windows [doświadczenie?], ale wiem, że we wcześniejszych wersjach standardowo dostarczany telnet jest raczej prosty i ograniczony. Ograniczenia to przede wszystkim kompletny brak kolorów, brak obsługi większości co bardziej zaawansowanych funkcji protokołu telnet, a w tym między innymi brak możliwości sterowania przez muda lokalnym echem i trybem pełnych linii. Rozwiązanie tymczasowe w takim przypadku to wejście do opcji i ustawienie echa lokalnego, rozwiązanie lepsze, to zaopatrzenie się w lepszy emulator terminala połączony z lepszym klientem protokołu telnet, albo specjalizowanego klienta mudów (nie znam darmowych specjalizowanych klientów, które zapewniałyby grę wygodniejszą od normalnego telneta, ale to być może subiektywne zdanie).
Mam nadzieję, że moja odpowiedź pomogła Ci rozwiązać problem.
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Ulryk-away » So gru 07, 2002 6:24 pm

Ja może jeszcze uzupełnie to o odnośnik na stronę Laca, gdzie znajdują się przykładowe programy do łączenia się z Lacem.

Ulryk
Ulryk-away
władca Drimith
 
Wiadomości: 352
Dołączył(a): Wt maja 29, 2001 2:00 am

Wiadomośćprzez Bor » Śr gru 25, 2002 2:25 am

Sam bawiłem na Lacu z trzech komputerów z zainstalowanymi kolorowymi okienkami([doświadczenie?])i było zero problemów . prawdopodobmie piszesz na klawiaturze , lecz tego nie widzisz na ekranie . Polecam ściągnąć TTHS ze strony LAC.PL