Odporni

Ogólne forum o Lacu, otwarte dla wszystkich.

Moderator: łowcy trolli

Jak bardzo chory umysłowo jest autor?

Bardzo
4
18%
Bardziej
4
18%
Wybitnie
14
64%
 
Liczba głosów : 22

Odporni

Wiadomośćprzez Gerino » N kwi 06, 2003 1:06 pm

Mam taką wątpliwość:

Postać walczy z mobkiem 1-2 godziny i wygrywa.
Postać walczy z mobkiem 2-3 dni i wygrywa.

Zakładamy że nasza postać była silniejsza i wygra z małym uszczerbkiem na zdrowiu. Ale w którym przypasku bardziej się ZMĘCZY? Bo raczej taka walka krótka to formalność, a wielogodzinna potyczka to nadludzki wysiłek. Tak więc może wprowadzić ubytek punktów ruchu (żeby nie wprowadzać kolejnego przelicznika) ze względu na długość (czas trwania) walki. Tak samo z podróżą: Wypoczęty, wyspany najedzony etc. "człowiek" szybciej i łatwiej da sobie rade z walka, niż głodny, zmęczony tułacz po wielodniowej wędrówce (która zabiera punkty ruchu). Bo spróbujcie przejść tylko przez swoje miasto, z północy na południe, bez odpoczynku, a potem zająć się o wiele bardziej męczącą walką. Nie mówie by każda walka była nadludzkim wysiłkiem, ale pewny spadek możliwości bojowych po spadku punktów ruchu do wartości krytycznych byłby wskazany. Proszę o opinnie i pomysły.
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Thrall » N kwi 06, 2003 4:04 pm

Całkiem niezły pomysł ale początkującym by to "troche" utrudniło rozgrywkę
..::FREE RULEZ::..
Emblemat użytkownika
Thrall
 
Wiadomości: 42
Dołączył(a): Pt mar 21, 2003 8:33 pm
Lokalizacja: Tam Daleko W Prawo

Wiadomośćprzez Borry » N kwi 06, 2003 5:45 pm

Taki system panuje na niektórych MUDach i uważam, że jest to dobry pomysł, czyniący grę bardziej realistyczną ale z drugiej strony trudniejszą. Poza tym byłby to kolejny krok do osłabienia profesji magicznych. <br><br>
A jak zareagowalibyście na sytuację w której musicie uciekać nie dlatego, że konczy wam się zdrowie, ale dlatego , że wasza postać zmęczyła się?
Emblemat użytkownika
Borry
 
Wiadomości: 48
Dołączył(a): Wt mar 25, 2003 6:27 pm
Lokalizacja: Z mamusi i tatusia

Wiadomośćprzez Gerino » N kwi 06, 2003 7:01 pm

No to dać magom umiejetność na zmęczenie. To samo z czarami ofensywnymi (czar "męczący" przeciwnika). Jak jest na innych mudach, nie wiem, nie grywam.
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Thrall » N kwi 06, 2003 8:18 pm

Ja kiedyś grywałem w Arkadie etc. i z tego co pamietam nie bylo tam nic takiego. Ale czar męczący ?? hmmm bardzo dobry pomysł ale profesje magiczne stały by się o wiele bardziej potężniejsze i dużo trudniej byłoby z nimi wygrać np. Człowiek Złodziej 12 [poziom?] vs. ciemny elf mag 10 [poziom?] kto ma przewagę ?? oczywiście człowiek, ale przy takim obrocie sprawy : Człowiek złodziej 12 [poziom?] (bardzo zmęczony) vs. ciemny elf mag 10 [poziom?] (pełnia sił)... sami wytężcie resztki swoich mózgownic i wymyślcie co stanie się dalej.
..::FREE RULEZ::..
Emblemat użytkownika
Thrall
 
Wiadomości: 42
Dołączył(a): Pt mar 21, 2003 8:33 pm
Lokalizacja: Tam Daleko W Prawo

Wiadomośćprzez Gerino » N kwi 06, 2003 9:43 pm

Właśnie. Teraz powinny się pojawić głosy sprzeciwu ;>
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Morfoth » N kwi 06, 2003 11:21 pm


Eh, dość stare pomysły, niezbyt nowatorskie, aczkolwiek godne zastanowienia. Jak ten Thrall mnie wkurwia, poprostu jego wypowiedzi nie trawie, jakieś takie pseudomądre oczywiste wypowiezdi. Thrall, zresztą kto powiedział, że umiejka 'męcząca' byłaby już na 10 poziomie? Zresztą, na 10 poziomie to mag ma troche lipnie bo ma mało many, więc sobie czarków wielu nie rzuci.

Skoro już o pomysłach mowa, to może by zrobić taką opcję jak 'pojedynek'? Jeden gracz wyzywa drugiego, ustalają wszystko, jakie zasady, a potem się przenoszą na jakąś arenę, czy cuś w tym stylu. Nie żebym nażekał na teraźniejszy sposób walki, ale jest zbyt dużo ludzi nieferplej.

Może przydałoby się dodać opcję 'poddaj'?

Zamiast Pkt zadań to może Charyzme, a jak ktoś się podda to opada?

Przydałby się również wybór, czy chcesz zadawać obrażenia czy tylko parować, by ułatwić zabicie moba koledze.

P.S. tak tylko rzuciłem.
2B || !2B
Emblemat użytkownika
Morfoth
 
Wiadomości: 239
Dołączył(a): Cz mar 28, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Trzeci karton na lewo.

Wiadomośćprzez Jemkit » Pn kwi 07, 2003 3:00 pm

Gerino napisał(a):No to dać magom umiejetność na zmęczenie.

Hmmm..., a nie mają???- czego to się można dowiedzieć... :D.
Ciekawe po co jest "odświeżenie"?
Zapewne znowu się czepiam :)
Emblemat użytkownika
Jemkit
 
Wiadomości: 272
Dołączył(a): Pt kwi 05, 2002 2:00 am
Lokalizacja: ze wsi

Wiadomośćprzez Jemkit » Pn kwi 07, 2003 3:09 pm

Morfoth napisał(a):
Przydałby się również wybór, czy chcesz zadawać obrażenia czy tylko parować, by ułatwić zabicie moba koledze.

A to w jakim celu???
Jak jesteś w grupie to i tak się punkty dzielą, jak pomagasz dużo słabszemu koledze w walce to chyba dobrze, że nie zawsze kolega zabija potworka - chcesz bardzo pomóc to uciekaj ( ale zastanów się czy takie postępowanie jest uczcciwe)...
Emblemat użytkownika
Jemkit
 
Wiadomości: 272
Dołączył(a): Pt kwi 05, 2002 2:00 am
Lokalizacja: ze wsi

Wiadomośćprzez xxŁoś(EOB) » Pn kwi 07, 2003 8:49 pm

1) Może jeszcze zrobić tak, że pogoda wpływa na walkę tzn. oślepiające słońce, bardzo silny wiatr, deszcz...
2) Albo rodzaj ziemi, na której odbywa się walka, np. na piasku trudniej trafić, niż na ulicy w mieście?
3) A gdyby tak na walkę (skuteczność itp.) wpływało samopoczucie walczącego?
4) O, kolejny świetny pomysł - dlaczego Lac miałby nie obsługiwać kasku wirtualnego?
a) albo kierownicy i skrzyni biegów?
5) bardziej realistyczne walki - proszę bardzo: lewy podbródkowy niecelny, lewy podbródkowy w luk brwiowy przeciwnika, lewy podbródkowy w tył głowy, to samo z sierpowymi, prawymi itp. itd.
6) Inne (nieprzewidziane) wydarzenia, np. uderzenie metełora w jednego (tylko w jednego - ktoś musi wygrać) gracza?
7) Jakieś dźwięki?
a) idąc dalej tym tropem (zwiększenia realizmu) - może jakieś rysunki, ba, animacje? to dopiero by był MUD...

A tak serio pisząc - nie pomyśleliście, że jak będzie zacięta walka, obaj walczący się zmęczą, i nikt już nie będzie trafiał, to nie będzie to dłuższe od tych 2-3 godzin walenia w moby bez zmęczenia?

A tak przy okazji, dlaczego nie ma takiej opcji jak 'usiądź'?

Nie chcę pisać nowej wiadomości, więc napiszę to tu...
"BTW, dlaczego nie ma takiej opcji jak 'usiądź'?"
"Ponieważ jest taka opcja jak wypocznij- chyba wystarczy..."
Ja nie chcę wypoczywać, tylko usiąść. Można wypoczywać na stojąco, można na siedząco, można siedzieć i nie wypoczywać. Ale mnie nie o wypoczywanie chodzi, tylko o zwykłe siedzenie. Po prostu dziwne dla mnie jest, że po wędrówce nawet z miasta do miasta, nie można sobie usiąść.
Ostatnio edytowano N sty 04, 2004 8:17 pm przez xxŁoś(EOB), łącznie edytowano 6 razy
xxŁoś(EOB)
 
Wiadomości: 457
Dołączył(a): N sty 19, 2003 8:26 pm
Lokalizacja: 3km od miasta Kingston

Wiadomośćprzez Jemkit » Pn kwi 07, 2003 8:53 pm

EOB napisał(a): Btw, dlaczego nie ma takiej opcji jak 'usiadz'?

Ponieważ jest taka opcja jak wypocznij- chyba wystarczy...
Emblemat użytkownika
Jemkit
 
Wiadomości: 272
Dołączył(a): Pt kwi 05, 2002 2:00 am
Lokalizacja: ze wsi

Wiadomośćprzez Ghrhambra » Wt kwi 08, 2003 12:32 pm

A czy to zmęczenie jest rzeczywiście aż tak istotne? Żeby zmęczenie miało wpływ na możliwości bojowe, to musi to być solidne wycieńczenie, a nie przejście miasta z jednego końca w drugi. Widzieliście kiedyś wojownika, który by się zmęczył parokilometrowym spacerkiem? Toż to d..a nie wojownik!
Inna sprawa, że po walce nie za bardzo powinno mu się już chcieć chodzić,
ale to już inna para kaloszy.
A że każdy z nas w RL po przejsciu piechota całego miasta z jednego końca na drugi jest rzeczywiście zmęczony to juz tez inna para. Nie będę Was raczej zachęcał do sprawdzania swoich możliwości bojowych po takim spacerku, ale gwarantuję, że w miarę wytrenowany organizm (w tym psychika) w czasie walki zapomina o zdecydowanej większości wszelkich śladów po zmęczeniu, bólu i tym podobnych dolegliwości. Nawet utrata PU nie ma tutaj zbyt wielkiego wpływu, chyba, że komuś urwie rękę, albo i nogę.
Emblemat użytkownika
Ghrhambra
łowca trolli
 
Wiadomości: 267
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Jastrzębie

Wiadomośćprzez Thrall » Cz kwi 10, 2003 7:32 am

Btw, dlaczego nie ma takiej opcji jak 'usiadz'?

1. Mnie też wkurza jak np. wchodze do pokoju nad komnatą mocy a tam pisze "możesz tu sobie siedzieć..." ale niestety nie mozna :(
Widzieliście kiedyś wojownika, który by się zmęczył parokilometrowym spacerkiem?

2. A powiedz co taki sektoid mag (nie woj) może zrobić (napewno się zmęczy) kiedy nie ma jeshcze odświeżenia
chyba, że komuś urwie rękę, albo i nogę...

3.Buahahahaha to by było dobre:

Łapa bestii urywa Ci ręke.
Broń wypada z twojej leżącej na ziemi ręki.
Twój mocny kop wyrywa głowę bestii z karku.
..::FREE RULEZ::..
Emblemat użytkownika
Thrall
 
Wiadomości: 42
Dołączył(a): Pt mar 21, 2003 8:33 pm
Lokalizacja: Tam Daleko W Prawo

Wiadomośćprzez Gerino » Cz kwi 17, 2003 4:34 pm

Tak, czyli Mordą w Kombajn. To może dołóżmy jeszcze fotorealistyczną grafikę i opcje typu wyjmowanie flaków łyżeczką, a do tego duszenie jeszcze żywego pacjenta nimi... Cud - Miód - Ultramaryna ;>
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Grzechu » Cz maja 08, 2003 1:19 am

Jak dla mnie to zabrakło opcji w ankiecie "bardziej niż wybitnie"...
Grzechu [LAC]
Emblemat użytkownika
Grzechu
władca Valisandrii
 
Wiadomości: 353
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: W-wa

Wiadomośćprzez Gerino » N maja 11, 2003 8:50 pm

Przed momentem napisałem, że nie odpowiem na zaczepki Grzecha, ale jak w następnym temacie znajde coś w tym stylu, to nie wytrzymam...
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Gloin » Pn maja 12, 2003 12:10 am

Gerino napisał(a):Przed momentem napisałem, że nie odpowiem na zaczepki Grzecha, ale jak w następnym temacie znajde coś w tym stylu, to nie wytrzymam...


I co zrobisz? Pojdziesz zakupisz nowe pampersy lub cos innego w tym stylu.
Idiota.
Ashes To Ashes, Dust to Dust...

"Khazad! Khazad! Baruk khazad! Khazad ai-menu!
Emblemat użytkownika
Gloin
 
Wiadomości: 287
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Gerino » Pn maja 12, 2003 2:18 pm

Jestem spokojnym człowiekiem, więc co najwyżej bym się wyzłośliwił.
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm


Powrót do Lac



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron