Gerino ma rację.
Pomieszczenie musi być jedno i tak nie liczy się liczba pomieszczeń po których możesz się ganiać z ofiarą lub łowcą.
Otwór można umieścić w górze przez który przechodzą osoby walczące i musi się dać otwierać tylko od góry, a nie od dołu. Z pomieszczenie nie można się teleportować ani użyć w nim /, tak jak w jakimś przeklętym miejscu. Na razie chodzi o to, aby to pomieszczenie powstało przy użyciu jak najmniejszej robocizny, tzn. Bogowie i bohaterzy zajmują się ważniejszymi sprawami i nie mają czasu na pierdoły, a jedno pomieszczenie nie byłoby chyba ciężko zrobić.
Myślę, że gdyby się to pojawiło, to i inni gracze, nie tylko mordercy i starzy wyjadacze zaczęliby walczyć, ale i młodzi którzy dopiero wchodzą w świat Laca, a boją się stracić tak skrzętnie ciułane doświadczenie.
A teraz pomysł jak uniknąć oszustwa w takich rozgrywkach.
Wchodzi dwóch graczy przez otwór w suficie i pomieszczenie zamyka się automatycznie. Może je otworzyc tylko 3 gracz, który będzie znajdował się na górze, a który po walce będzie je otwierał zwyciężcy.
Widziałem coś podobnego w Wieży Mówcy Słońc w Qualintosie - Jakoś tak.
Jeśli komuś przyjdzie pomysł na oszustwo i chęć pomocy swojemu kompanowy, który wejdzie do pomieszczenia to zostanie taka postać uwięziona w tym pomieszczeniu.
Trochę to niedoskonały schemat, ale można go jeszcze poprawić.
![zmieszanie :???:](./images/smilies/icon_confused.gif)
"Nigdy nie kłóć się z debilem, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem".
"Naród Polski jest wspaniały, tylko ludzie kurwy" -J. Piłsudski