Moderator: łowcy trolli
Reif napisał(a):Moim zdaniem z oślepienie się za łatwo przemieszcza. Ja potrafie oślepiony z val do lea przechodzić ...
Może jakiś dodatkowy czynnik losowy do tego wprowadzić? Podobnie jak sie chodzi po pijaku?
Nifir napisał(a):Reif napisał(a):Moim zdaniem z oślepienie się za łatwo przemieszcza. Ja potrafie oślepiony z val do lea przechodzić (...)
Czar: 'oślepienie' zmienia bonus uderzeniowy o -10 na 70 godzin.
(...)
2) próbować dojść do kogoś kto go wyleczy (prawie nie do wykonania z modyfikatorami
losowymi)
Ghrhambra napisał(a):Nifir napisał(a):Reif napisał(a):Moim zdaniem z oślepienie się za łatwo przemieszcza. Ja potrafie oślepiony z val do lea przechodzić (...)
Czar: 'oślepienie' zmienia bonus uderzeniowy o -10 na 70 godzin.
(...)
2) próbować dojść do kogoś kto go wyleczy (prawie nie do wykonania z modyfikatorami
losowymi)
Mnie się przez las cieni przejść nie udało (ani razu) - choć teoretycznie to mozliwe. Stąd też moj pomysł na wygrzebywanie chleba po omacku (żeby liczba zgonów z rąk graczy nie rosła :P ).
(oślepienie, ślepota nie są czarami obszarowymi, więc nie jest to błysk na dużym obszarze).
...z oczu do mózgu. Ale i tak nie wyobrażam sobie oślepionego, który może oślepić...
PS Można by ustawić którą broń mamy pod ręką, a którą schowaną gdzieś głeboko (bez skojarzeń). Wtedy taka dodatkowa broń była by dostępna, a schowana nie.
W przejściu z Leandru do Valisandrii nie ma czynnika losowego, jest za to taki w drodze powrotnej.Reif napisał(a):Moim zdaniem z oślepienie się za łatwo przemieszcza. Ja potrafie oślepiony z val do lea przechodzić ...
Gdy się chodzi po pijaku powinno być o wiele gorzej, niż ze zwykłą ślepotą. Spójrz na ślepego na ulicy i powiedz mi, czy wygląda jak pijany. Zaraz posypią się głosy, że ślepy, to przyzwyczajony. A gracze? Co chwila dostają oślepienie!! Chodzą w ciemności katakumb i jaskiń z goblinami, które widzą w ciemności!! Przyzwyczajeni są do poruszania się po omacku. Ale czy tak samo jak do walki po omacku, która chyba powinna być trudniejsza niż -10 BU? To niedopuszczalne, żeby można było zrobić dwa poziomy pod rząd na ślepo, a co dopiero jeden, co mi się sporą ilość razy udało. I chyba łatwiej jest namacać kawałek chleba w sakwie, którą zawsze ma się przy sobie, niż przypieprzyć komuś mieczem na ślepo.Reif napisał(a):Może jakiś dodatkowy czynnik losowy do tego wprowadzić? Podobnie jak sie chodzi po pijaku?
Z centrum droga jest: 7s 2e s 2e n 2e i tu musisz się rozejrzeć, żeby znaleźć ujście rzeki.
I chyba łatwiej jest namacać kawałek chleba w sakwie, którą zawsze ma się przy sobie, niż przypieprzyć komuś mieczem na ślepo.
Valdrab napisał(a):Rzut k20 jest zły. Po pierwsze i najważniejsze, LAC nie jest oparty w żadnym stopniu na systemie D&D, w którym to tego typu rzuty są stosowane. Po drugie, nie skandujcie: to tak zróbcie; bo oznaczałoby to zmianę kodu na zupełnie inny.
Valdrab napisał(a):LAC nie jest oparty w żadnym stopniu na systemie D&D, w którym to tego typu rzuty są stosowane.
Valdrab napisał(a):O faktycznie. A czy może się w jakiś sposób przydać do robienia poziomów?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości