Pomysły dot. Miasta Duchów

Ogólne forum o Lacu, otwarte dla wszystkich.

Moderator: łowcy trolli

Pomysły dot. Miasta Duchów

Wiadomośćprzez Tzeentch » Wt lis 30, 2004 9:50 pm

Cześć.

Ponieważ mam ostatnio troszkę czasu chciałem Was zapytać czego Wam brakuje w mieście duchów.

Czekam na pomysły.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Val » Śr gru 01, 2004 12:29 am

Mobków typowo wojowniczych na poziomy wyższe niż 60.
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 1:44 am

Zechcij rozwinąć pomysł, bo nie rozumiem. Jeśli chodzi o moby do bicia - myślę, że miasto nie powinno być miejscem do zdobywania poziomów.

Osobiście wkurwia mnie bajzel, jaki panuje w mieście duchów. Wprowadzę sprzątaczki.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Thail » Śr gru 01, 2004 1:47 am

Hmmmmm można wprowadzic wampirzych strażników (Takie odniesienie do strazników miejskich: 30-40 poziom) na ulicy :smile: którzy by np. atakowali przybyszów, którzy ominęli widmo, a którzy mieli o zgrozo nieszczęście wpaść w ich łapy:P. Nie wiem jak Miasto stoi ze sklepami, ale kto powiedział, że nieumarli nie mgoą miec jakiś sklepów?
"Nigdy nie kłóć się z debilem, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem".
"Naród Polski jest wspaniały, tylko ludzie kurwy" -J. Piłsudski
Emblemat użytkownika
Thail
 
Wiadomości: 1857
Dołączył(a): Cz lut 20, 2003 1:57 am
Lokalizacja: Z Wyspy Lodoss (SKO)

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 1:52 am

Gule, duchy, zombi to wystarczający strażnicy.

A co do sklepów - jakoś nie wyobrażam sobie wampira za ladą. A tym bardziej jakiegoś szkieletora, a już zupełnie ducha. Po cholerę im pieniądze do szczęścia są potrzebne? Do niczego. Poza tym - wystarczająco dużo sklepów jest w innych miastach. Miałem raczej na myśli jakieś utylitarne pomieszczenia. Nie wiem...
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 1:57 am

Dodam, że powinno to być coś naprawdę klimatycznego, rodem z horroru. Może ktoś z Was widział jakiś dobry film grozy i chciałby, by jakieś bajery z nich zostały w mieście duchów zaimplementowane?
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Kerod » Śr gru 01, 2004 2:14 am

Jakiegoś miejsca kaźni. Z gilotyną szubienicą, kołem do łamania itd...
Kerod
 
Wiadomości: 74
Dołączył(a): Śr maja 14, 2003 10:56 am

Wiadomośćprzez Lam » Śr gru 01, 2004 2:21 am

KRWIOŻERCZE POMIDORY!
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Val » Śr gru 01, 2004 2:44 am

To chciałem napisać:(. Slaanesh, wkurza mnie w Mieście Duchów to, że Strażnicy-wampiry, które stoją przed wejściem do jaskini, mają zamontowaną flagę strażnika. Czy to nie mija się z celem? Bo w końcu Miasto Duchów powinno być miastem bezprawia, rozumiem, ale niech do jasnej cholery nie atakują swoich!
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Qwercik » Śr gru 01, 2004 9:44 am

A ile w miescie duchow jest zadan?
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym.
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez Mole » Śr gru 01, 2004 10:12 am

Już to gdzieś kiedyś mówiłem, do miasta duchów powinni mieć wolny wstęp nekromanci niezależnie od rasy. W sumie to powinni oni należeć do strefy mroku.
Elen sila lumenn omentielvo!!!
Emblemat użytkownika
Mole
 
Wiadomości: 153
Dołączył(a): Cz kwi 11, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Żyrardów

Wiadomośćprzez Nurglus » Śr gru 01, 2004 11:14 am

Popieram Mole , jako nekromanta wolałbym chodzić pośród zombi i ghuli, bardziej tam pasujemy:)
Tylko kapłan wampirzy powinien dodatkowo rzucać nekom nie wampirom błogosławieństwo.
Emblemat użytkownika
Nurglus
 
Wiadomości: 14
Dołączył(a): Śr lut 04, 2004 9:26 am
Lokalizacja: Świat umarłych

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 12:02 pm

Problem polega na tym, że nekromanci mają różne rasy, w większości te, które są znienawidzone przez wszelkie wampiry, duchy, gule, itd. Dlatego nawet jeśli zmieniłbym powitanie tych mobów, i tak będą atakować nekromantów - ludzi, nekromantów - elfy, itd. (oczywiście na odpowiednim poziomie).

Co do miejsca kaźni - a co to miałoby być tak dokładniej?

Valdrab: strażnicy stojący u wejścia do jaskiń wampirów do miasta duchów nie należą. To kraina Ulryka - z nim na ten temat dyskutuj.

Qwert: zadania wprowadzę, jak kilka krain będzie dołączonych do miasta duchów.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Mole » Śr gru 01, 2004 12:57 pm

Tzeentch napisał(a):Problem polega na tym, że nekromanci mają różne rasy, w większości te, które są znienawidzone przez wszelkie wampiry, duchy, gule, itd. Dlatego nawet jeśli zmieniłbym powitanie tych mobów, i tak będą atakować nekromantów - ludzi, nekromantów - elfy, itd. (oczywiście na odpowiednim poziomie).

Wydaje mi się, że można by to obejść w kodzie laca. No ale to by musiał zrobić ktoś kto na tym kodzie się zna:)
Elen sila lumenn omentielvo!!!
Emblemat użytkownika
Mole
 
Wiadomości: 153
Dołączył(a): Cz kwi 11, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Żyrardów

Wiadomośćprzez muzgus » Śr gru 01, 2004 1:06 pm

w mobprogu moża zarówno dowiedzieć się o rasie jak i o profesji gracza.

A co do zmian: myślę, że fajne by były jakieś opustoszałe kanały pod miastem duchów, coś w rodzaju kanałów pod midgaardem. No ale to osobna krainka już. W sumie, skoro to było miasto, to można by wprowadzić pomieszczenia typu: zrujnowana karczma, opuszczony sklep magiczny, gdzie powiedzmy byłyby moby duch karczmarza, licz czarnoksiężnik. To by troche bardziej klimat miasta jako miasta powiększyło.
gg: 5224983 | jabber: m [at] jabber.cz| tlen: muzgus [at] tlen.pl | icq: 314995403
(___________(Już pusto...) ___________)
Emblemat użytkownika
muzgus
 
Wiadomości: 827
Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 11:30 am
Lokalizacja: Hrabstwo Anin

Wiadomośćprzez Powsinoga » Śr gru 01, 2004 4:16 pm

Skoro już Muzgus wspomniał o ew. nowej lokacji - takie kanały mogły by być całkiem ciekawe. Byliście na pustyniach leżących za jaskinią łączącej się z rzeką koło Midgaardu? I w kanałach pod Midgaardem? Można by pod Miastem Duchów dać Labirynt Kaźni czy coś w tym stylu... nie za specjalnie wiemy do czego prowadzą korytarze, w opisach miejsc mamy szubienice i madejowe łoża :) oraz takie atrakcje jakie były w kanałach np. przepaść (lepiej się tam nie pchać :)) Domyślam się, że dla co niektórych przedstawicieli wampirzego takie pułapki nie są dużym wyzwaniem (widzenie w ciemności, zmiana w nietoperza) ale i tak może się wydać interesujące.
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 7:34 pm

Na temat kanałów już myślałem i mam całkiem fajny i klimatyczny pomysł. Na pewno kanały miasta duchów będą znacznie ciekawsze od tych, które są pod Midgaardem czy Drimith. Pułapki, rebusy, itd. Ale tym zajmę się potem - w tej chwili mam rozgrzebany mordor i kończę górski masyw, przyległy do Twierdzy Familiae. Chodzi mi raczej o jakieś kosmetyczne zmiany w mieście duchów (kosmetyczne nie znaczy nieciekawe).
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Eowyna » Śr gru 01, 2004 7:39 pm

Ja proponuje basen pełen krwi niewinnych dziewic.
"We krwi jest światło,
a w świetle jest życie
Dla miłości życia,
dla miłości życie"
Emblemat użytkownika
Eowyna
 
Wiadomości: 77
Dołączył(a): Pt lut 27, 2004 4:28 pm

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 7:42 pm

A jaką niby miałby pełnić funkcję?

No i: na Lacu nie ma niewinnych, a już dziewic na pewno.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Alucard-away » Śr gru 01, 2004 7:45 pm

Przydałaby się jakaś fontanna z krwią.
Emblemat użytkownika
Alucard-away
 
Wiadomości: 180
Dołączył(a): Wt sty 06, 2004 4:22 pm

Wiadomośćprzez tharanduril » Śr gru 01, 2004 8:03 pm

Dobrze wyposażona sala tortur, jakiś szubieniczka, szafot (lub giilotyna, ale raczej szafot), bardziej ogólnie przytulne miejsce publicznych egzekucji i tortur.
"Jak eksploduje bomba, to widać zmiany. Dziura w ziemi, jakieś flaki na drzewie. Słowem, widać zmiany."
tharanduril
 
Wiadomości: 166
Dołączył(a): Pt gru 26, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: zwykle z domu

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 8:23 pm

Co do fontanny... W pierwotnym zamyśle miała być taka fontanna... Niestety, fontanny są wyłącznie z wodą (nie da się np. zrobić fontanny z wódką). Nie da się także z poziomu progów zmienić stanu głodu, napojenia, itd... Dlatego raczej taka fontanna odpada... :(

Co do miejsca kaźni - JAKIE dokładnie miałaby taka komnata funkcje?
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Powsinoga » Śr gru 01, 2004 8:49 pm

Mnie się zdaje, że komnata raczej żadnego praktycznego zastosowania mieć by nie mogła. Co najwyżej robiłaby za "dekorację". Natomiast możnaby stworzyć coś innego (prawdopodobnie wpadnę na coś niewykonalnego ale co tam) np. "splugawiacz" - masz jakikolwiek przedmiot (bułkę, kalesony farmera) wkładasz do tego cusia i jest przeklęte! Podrzucasz to potem złośliwy typie do urny w Midgaardzie i komuś robisz głupi kawał! :evil:
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Alucard-away » Śr gru 01, 2004 8:54 pm

Slaa, jesteś w błędzie.
Wyciąg z logów:
Alandar fontanny moga zawierac dowolny plyn (nie tylko wode), fontanny moga zawierac zatruty plyn, mozna napelniac pojemniki dowolnym plynem z fontanny
Emblemat użytkownika
Alucard-away
 
Wiadomości: 180
Dołączył(a): Wt sty 06, 2004 4:22 pm

Apropo zią.

Wiadomośćprzez Ladzix » Śr gru 01, 2004 9:02 pm

A propos kanałów - idę sobie wąską ścieżynką, po obu stronach przepaść, (da się tam wepchać) oczywiście wpycham się tam i co? Napis "Żegnaj Okrutny Świecie." i nic! :D Pozostało mi tylko się zabić. Z tego co wiem, na Lacu można robić pułapki (T) kończące się choćby i natychmiastową śmiercią gracza. Ma to być poprawione albo stąd odejdę.
Emblemat użytkownika
Ladzix
 
Wiadomości: 170
Dołączył(a): Cz paź 28, 2004 4:56 pm
Lokalizacja: z domu :)

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 9:42 pm

Jak JA zrobię pułapki, nie będą takie trywialne, wierz mi. To będą rebusy, np. jakaś melodia wypisana na ścianie - trzeba będzie odegrać ją na pianinie z kości, by zejść dalej, itd.

Alucard: jeśli masz rację, wówczas cieszę się bardzo.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez tharanduril » Śr gru 01, 2004 9:49 pm

Zgadzam się z Powsinogą, ja również nie widzę praktycznego zastosowania takiej komnaty poza względami dekoracyjnymi. Co najwyżej można by tam pogadać z jakimś katem;). Albo znaleźć tam jakiś fajny przedmiot. Natomiast pomysł z przeklętą sadzawką jest wg. mnie świetny - klątwa, moralka albo jakiś fajny czar lub flaga, nakł.adane na przedmiot
"Jak eksploduje bomba, to widać zmiany. Dziura w ziemi, jakieś flaki na drzewie. Słowem, widać zmiany."
tharanduril
 
Wiadomości: 166
Dołączył(a): Pt gru 26, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: zwykle z domu

Wiadomośćprzez Val » Śr gru 01, 2004 9:52 pm

Powsinoga napisał(a):masz jakikolwiek przedmiot wkładasz do tego cusia i jest przeklęte! Podrzucasz to potem złośliwy typie do urny w Midgaardzie i komuś robisz głupi kawał!
Ciężko byłoby podrzucić gdziekolwiek coś przeklętego bez odpowiedniej umiejki.
ulice upadły mi na bablon
Emblemat użytkownika
Val
 
Wiadomości: 2203
Dołączył(a): N lis 10, 2002 3:26 pm
Lokalizacja: Skąd mam wiedzieć?

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 9:54 pm

Takich rzeczy nie jestem w stanie zrobić z poziomu krainy, przykro mi.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Nifir » Śr gru 01, 2004 10:22 pm

Podobało by mi się jakby podczas wchodzenia do miasta duchów (gdy jestem oślepiony) nie wyświetlał się tekst: Trakt znika ci z oczu, czy jakoś tak ;]
Emblemat użytkownika
Nifir
 
Wiadomości: 513
Dołączył(a): Wt gru 23, 2003 8:36 pm

Re: Apropo zią.

Wiadomośćprzez Nifir » Śr gru 01, 2004 10:29 pm

Ladzix napisał(a):A propos kanałów - idę sobie wąską ścieżynką, po obu stronach przepaść, (da się tam wepchać) oczywiście wpycham się tam i co? Napis "Żegnaj Okrutny Świecie." i nic! :D Pozostało mi tylko się zabić. Z tego co wiem, na Lacu można robić pułapki (T) kończące się choćby i natychmiastową śmiercią gracza. Ma to być poprawione albo stąd odejdę.

Tak? ja zawsze się z tamtego miejsca przywołuje ;]
Emblemat użytkownika
Nifir
 
Wiadomości: 513
Dołączył(a): Wt gru 23, 2003 8:36 pm

Wiadomośćprzez Tzeentch » Śr gru 01, 2004 10:31 pm

Ladzix - zostań wampirem i nadziej się na driadę w mieście duchów. Szybki zgon gwarantowany.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez tharanduril » Śr gru 01, 2004 10:35 pm

Driada w mieście duchów?? :eek:
słownik wyrazów obcych:
driada <gr. dryds> nimfa leśna żyjąca w drzewie
"Jak eksploduje bomba, to widać zmiany. Dziura w ziemi, jakieś flaki na drzewie. Słowem, widać zmiany."
tharanduril
 
Wiadomości: 166
Dołączył(a): Pt gru 26, 2003 7:24 pm
Lokalizacja: zwykle z domu

Wiadomośćprzez muzgus » Śr gru 01, 2004 10:47 pm

nie zwiedziłeś całej krainy, więc się nie dziw tak. :)
gg: 5224983 | jabber: m [at] jabber.cz| tlen: muzgus [at] tlen.pl | icq: 314995403
(___________(Już pusto...) ___________)
Emblemat użytkownika
muzgus
 
Wiadomości: 827
Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 11:30 am
Lokalizacja: Hrabstwo Anin

Wiadomośćprzez Lam » Śr gru 01, 2004 11:50 pm

Tzeentch napisał(a):Co do fontanny... W pierwotnym zamyśle miała być taka fontanna... Niestety, fontanny są wyłącznie z wodą (nie da się np. zrobić fontanny z wódką).

Bardzo się mylisz. Spokojnie można zrobić fontannę krwi, a wampir może sobie z niej radośnie pić. Z wódką też można. Tylko krzepnięcia bukłaków napełnionych krwią nie ma :)
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Arastroch. » Śr gru 01, 2004 11:58 pm

Hmm, moze gdzieniegdzie walałyby się trumny? Taki wampirek mógłby do niej wejść i ma jakieś czary na sobie, plus jeszcze tam jakieś inne spraey (szybciej regeneruje sie PU), a dla niektórych ciekawskich, którzy to otworzą wyskakujący wampirek na wysokim poziomie :D. No, niekonicznie walające się, ale trumny.
Arastroch.
 
Wiadomości: 219
Dołączył(a): So lip 17, 2004 9:33 pm

Wiadomośćprzez Tzeentch » Cz gru 02, 2004 12:12 am

W takim razie będzie fontanna. Cieszą się? :)
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Tzeentch » Cz gru 02, 2004 12:54 am

w mobprogu moża zarówno dowiedzieć się o rasie jak i o profesji gracza.


To nie ma nic wspólnego z progami, powinieneś o tym wiedzieć. Jeśli miałbym wpuścić nekromantów do miasta to wszystkich, a nie tylko tych, których poziom różni się znacznie od mobów nienawidzących ich ras.

Co do przydzielenia strefy nekromancie...

Myślę, że każdy nekromanta powinien się początkowo szkolić w swoim rodzinnym mieście. Po jakimś czasie nekromanci łapią przeróżne choroby związane z ich sztuką, które to choroby zdradzają ich profesję (np. trupi wygląd). Odpowiednik w grze: kat zmieniałby im strefę od 50 poziomu. Wpuszczenie nekromantów do miasta duchów musiałoby jednak pociągnąć za sobą kolejne konsekwencje: wampiry i ożywieńcy wszelkiej maści nie powinny czuć doń nienawiści i vice versa. Słowem: od 50 poziomu nie powinien być atakowany przez ożywieńców i wampiry. Oczywiście, w mieścu duchów są nie tylko ożywieńcy - ci atakowaliby ich dalej (np. mutanty z posiadłości Mistrza). No i co najważniejsze: starsi poziomem nekromanci nie powinni mieć minusów w otrzymywaniu dś w przypadku, gdy walczą z wampirem w grupie.

W przypadku, gdyby moje postulaty zostały przez bogów uwzględnione, można by było zrobić gildię nekromantów w mieście duchów.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Wildeath » Cz gru 02, 2004 8:52 am

To ja cos powiem. Milo by bylo gdyby po wyjsciu z oltarza bez swiatla nie wyswiatlal sie komunikat:
Nic nie widzisz!
Slonce costam cie parzy!

Moim skromnym beznadziejne...
Wildeath
 
Wiadomości: 117
Dołączył(a): Pn lip 28, 2003 1:45 pm

Wiadomośćprzez Tzeentch » Cz gru 02, 2004 1:02 pm

A co ma piernik do wiatraka??
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez muzgus » Cz gru 02, 2004 1:53 pm

Tego się raczej nie da rozwiązać z poziomu krainy :]
gg: 5224983 | jabber: m [at] jabber.cz| tlen: muzgus [at] tlen.pl | icq: 314995403
(___________(Już pusto...) ___________)
Emblemat użytkownika
muzgus
 
Wiadomości: 827
Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 11:30 am
Lokalizacja: Hrabstwo Anin

Wiadomośćprzez Tzeentch » Pt gru 03, 2004 1:45 am

Dziwię się, że nie chcecie kupowania czarów u kapłana wampirzego. No, ale vox populi, vox dei. :P
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez Kethrax » Pt gru 03, 2004 12:11 pm

Chmmm brakuje mi ciemności. Miasto duchów powinno byc mroczne a nie kurwa słońce operuje w zenicie jak na plazy na jebanej Majorce. Ciemność... o nic więcej nie proszę bo miasta używam tylko do tego, zeby sie odrodzić wiać, bo dużo graczy stoi na ołtarzu i poluje na wampirki, które się odradzają...no a potem wjeb i to na WŁASNYM ołtarzu obok WŁASNEGO kapłana. Ehhh no ale to nie ja krainkę pisałem więc się nie czepiam.
Kethrax
 
Wiadomości: 354
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 3:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Tzeentch » Pt gru 03, 2004 6:32 pm

Wpierdol przeważnie spuszczają wampirom wampiry, tudzież bohaterowie. Nie jest to, na szczęście, aż tak nagminne.
Emblemat użytkownika
Tzeentch
książę wampirów
 
Wiadomości: 1280
Dołączył(a): Śr maja 08, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Szczecin

Wiadomośćprzez muzgus » Pt gru 03, 2004 6:42 pm

no, zwłaszcza że do światyni ciężko dostać się postaci nie będącej wampirem / nie posiadającej aury pokoju.
gg: 5224983 | jabber: m [at] jabber.cz| tlen: muzgus [at] tlen.pl | icq: 314995403
(___________(Już pusto...) ___________)
Emblemat użytkownika
muzgus
 
Wiadomości: 827
Dołączył(a): Śr gru 24, 2003 11:30 am
Lokalizacja: Hrabstwo Anin

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Pt gru 03, 2004 6:54 pm

i w świątyni czeka niespodzianka
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez zydek » Wt gru 07, 2004 1:16 pm

Tzeentch napisał(a):Dziwię się, że nie chcecie kupowania czarów u kapłana wampirzego. No, ale vox populi, vox dei. :P


Tzeentch napisał(a):A co do sklepów - jakoś nie wyobrażam sobie wampira za ladą. A tym bardziej jakiegoś szkieletora, a już zupełnie ducha. Po cholerę im pieniądze do szczęścia są potrzebne?


hmm sam nie wiesz co chcesz :P
Emblemat użytkownika
zydek
 
Wiadomości: 637
Dołączył(a): So sty 10, 2004 6:22 pm
Lokalizacja: co skąd?

Wiadomośćprzez Powsinoga » Wt gru 07, 2004 1:30 pm

Pamiętacie z książek AS-a Have-ceara czy Hawekara jakoś tak... w każdym razie złego facia który zapuszcza się w dzikie ostępy w celu dość nielegalnego handlu... moglibyśmy dać np. nekromantę jako sklepikarza. Od biedy mógłby być też wampir-krasnolud który nawet jako brat nocy nie chce porzucić tego co krasnoludy lubią najbardziej :) I żadnych bubli! Tylko towar najlepszej jakości bo mości wampirom ymydż spadnie! :grin:
Nudes nis'a pudes!
Emblemat użytkownika
Powsinoga
 
Wiadomości: 640
Dołączył(a): Pn paź 18, 2004 8:58 pm
Lokalizacja: Z sinej dali...

Wiadomośćprzez Kethrax » Wt gru 07, 2004 1:35 pm

Eee a po co tak właściwie Ci sklepy? Mobki maja tyle towaru że styka. I co w takim sklepie by było? Towary magiczne? Wolę ten w Midgardzie. Broń? Wolę zdobywać sam. Zbroje? I tak noszę kolczugę a reszta też jest do zdobycia na mobkach. A sklepów, z których nikt nie korzysta mamy wystarczająco dużo. No chyba, że sprzedawano by tam zwoje... pozbierane po różnych miejscach. Takim sklepem nikt by nie pogardził. Czaicie fosfy, przywołania i aury w jednym miejscu? Mmmm no i jeszcze eliksiry od handlarza... ale to nie jest możliwe:( Konkludując: po co wam sklepy?
Kethrax
 
Wiadomości: 354
Dołączył(a): Pn lis 15, 2004 3:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez _Arendil_ » Wt gru 07, 2004 3:07 pm

Ta, piekarnie sobie zróbcie. :lol:
Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci...
Emblemat użytkownika
_Arendil_
 
Wiadomości: 485
Dołączył(a): Cz lut 19, 2004 10:46 am
Lokalizacja: Bytom

Następna strona

Powrót do Lac



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron