A oto i mój log, może i nie pierwszego sortu, ale co tam...
<349pu 100m 274r 21003dś><-pu -m> e
Skrzyżowanie
[Wyjścia: północ wschód południe zachód pd-zach]
Stoisz na wielkim piaszczystym skrzyżowaniu dróg. Dookoła ciebie roztaczają
się przepiękne krajobrazy. Znajdujesz się na wyższym poziomie lasu. Tutaj przez
wieki utworzył się nowy grunt, na którym można było nawet postawić domy.
Drogi rozchodzą się we wszystkich kierunkach. Na północy zauważasz bramę, a
na zachodzie widzisz kontury jakiegoś mostu.
Z ziemi wystaje kawałek jakiegoś robala...
Minęła godzina dwudziesta.
Rozpoczyna się noc.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> zgnieć robal
Podnosisz nogę i rozgniatasz dżdżownicę jak robaka!
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> q
Zagryzasz zęby, starając się wyglądać groźnie.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> n
Droga do włości
[Wyjścia: północ południe]
Stoisz na brukowanej drodze. Dookoła rosną drzewa, a z ich koron dobiegają
odgłosy ptaków, które uwiły sobie tam gniazda. Jednym słowem, roztacza się
tutaj wspaniały, uspokajający widok.
Na południu widzisz wielkie drzwi.
( 2) Bat, należący do nadzorcy, leży tutaj.
Nadzorca bacznie obserwuje niewolników.
Niewolnik pracuje pod okiem nadzorcy.
Niewolnik pracuje pod okiem nadzorcy.
<349pu 100m 274r 21003dś><-pu -m> tarcza
Zasłaniasz się tarczą, zapierasz nogami o ziemię i szykujesz miecz do ciosu.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> za nad
Twoje dziabnięcie ćwiartuje nadzorcę.
Nadzorca uchyla się przed twoim atakiem.
[85%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Twoje dziabnięcie ćwiartuje nadzorcę.
Twoje dziabnięcie ćwiartuje nadzorcę.
Twoje dziabnięcie - chybia - nadzorcę.
Smagnięcie nadzorcy - chybia - cię.
[57%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Twój mocny kop trafia nadzorcę.
[54%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m>
Twoje dziabnięcie dewastuje nadzorcę.
Smagnięcie nadzorcy - chybia - cię.
Smagnięcie nadzorcy - chybia - cię.
[39%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Minęła godzina dwudziesta pierwsza.
[40%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Nadzorca uchyla się przed twoim atakiem.
Nadzorca sparował twój atak.
Twoje dziabnięcie miażdży nadzorcę.
Smagnięcie nadzorcy - chybia - cię.
[25%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Twoje dziabnięcie * DEZINTEGRUJE * nadzorcę!
Smagnięcie nadzorcy - chybia - cię.
Twój mocny kop kaleczy nadzorcę.
[11%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Nadzorca sparował twój atak.
Twoje dziabnięcie *** UNICESTWIA *** nadzorcę!
Nadzorca został ZABITY!
Dostajesz 0 punktów doświadczenia.
Odcięta ręka nadzorcy odpada od jego ciała.
Wyciągasz złote monety z ciała nadzorcy.
Naliczyłeś 627 złotych monet.
Wyciągasz bat z ciała nadzorcy.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'Uciekajcie, ja się zajmę resztą w dworze
Mówisz 'Uciekajcie, ja się zajmę resztą w dworze'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> bohat
Pozujesz na bohatera, heroicznie ryzykującego swe życie.
Niewolnicy uwolnieni z więzów uciekają w stronę niedalekich świateł Tolarii.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> n
Drzwi
[Wyjścia: północ południe]
Stoisz przed ogromnymi drzwiami wejściowymi domu, należącego do jakiegoś elfa.
Brama jest zrobiona z grubych, solidnych kawałków drewna i umocowana w
mosiężnych zawiasach. Ciekawe, co znajduje się za drzwiami.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> plecami przy ścianie
Idziesz ostrożnie z plecami przy ścianie.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> n
Za drzwiami
[Wyjścia: północ wschód południe zachód]
Stoisz w ogromnym holu, oświetlonym latarniami, wiszącymi przy ścianach.
Podłoga wyłożona jest wielkimi marmurowymi płytami, a ściany drewnem jakiegoś
dziwnego drzewa. Wszystko jest tutaj takie wystawne, że wprawia cię w
zakłopotanie.
Idziesz przez kolejne korytarze...
<349pu 100m 278r 21003dś><-pu -m> e
Korytarz
[Wyjścia: zachód dół]
Znajdujesz się w długim i bardzo wysokim korytarzu. Jedyne źródło światła
pochodzi z kilku słabych lampionów, zawieszonych pod ścianą. Podłogi zrobione
są z ogromnych płyt marmurowych, a ściany wyłożone jakimś drogim drewnem.
Wszystko jest bardzo czyste i zadbane.
<349pu 100m 277r 21003dś><-pu -m> d
Piwnica
[Wyjścia: wschód góra]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 100m 276r 21003dś><-pu -m> e
Rozwidlenie
[Wyjścia: północ wschód południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
Pokojówka pracuje tutaj jak mrówka.
Pokojówka zamiata podłogę.
<349pu 100m 279r 21003dś><-pu -m> ska
Na północ: Niczego nie możesz dojrzeć.
Na wschód: Niczego nie możesz dojrzeć.
Dalej na wschód: Niczego nie możesz dojrzeć.
Na południe: Niczego nie możesz dojrzeć.
Na zachód: Niczego nie możesz dojrzeć.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> inw
Pokojówka odchodzi na wschód.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> ekw
Aktualnie używasz:
<używane jako światło> (świeci) sztandar wojenny [ 0]
<założone na palec> (świeci) pierścień [ 10]
<założone na palec> pierścień [ 0]
<założone na szyję> sznur paciorków [ 14]
<założone na szyję> amulet [ 7]
<zarzucone na ciało> (świeci) błyszcząca kolczuga [ 17]
<założone na głowę> hełm [ 8]
<założone na nogi> spodnie z ciemnej skóry [ 7]
<założone na stopy> lekkie buty [ 12]
<założone na ręce> rycerskie rękawice [ 7]
<założone na ramiona> para naramienników z kolczugi [ 13]
<używane jako tarcza> (świeci) tarcza bojowa [ 16]
<owinięte wokół ciała> krwawy płaszcz [ 8]
<założone na pas> pas siłacza [ 7]
<nałożone na nadgarstek> srebrne wiązadło [ 1]
<nałożone na nadgarstek> srebrne wiązadło [ 2]
<pierwsza broń> miecz lidera [ 17]
<trzymane w rękach> dyplom Szkoły w Leanderze [ 1]
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> n
Ślepy korytarz
[Wyjścia: południe]
Stoisz w ciemnej i wilgotnej piwnicy. Przed tobą znajduje się ściana, która
dość dobitnie daje ci do zrozumienia, że nie ma przejścia w tamtym kierunku.
Włóczysz się po korytarzach. I za każdym razem twoja podróż kończy się w ślepym korytarzu!
<349pu 80m 280r 21003dś><-pu -m> s
Rozwidlenie
[Wyjścia: północ wschód południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 80m 278r 21003dś><-pu -m> lampa
Saradir unosi lampę wysoko nad głowę i oświetla zaciemnione miejsca z których mogło by wyleźć coś groźnego.
<349pu 80m 280r 21003dś><-pu -m> 'Psiakrew!
Mówisz 'Psiakrew!'
<349pu 81m 280r 21003dś><-pu -m> 'Gdzie oni są?
Mówisz 'Gdzie oni są?'
<349pu 82m 280r 21003dś><-pu -m> rękojeść
Kładziesz dłoń na rękojeści miecza.
<349pu 82m 280r 21003dś><-pu -m> ska
Na północ: Niczego nie możesz dojrzeć.
Na wschód: Niczego nie możesz dojrzeć.
Na południe: Niczego nie możesz dojrzeć.
Na zachód: Niczego nie możesz dojrzeć.
<349pu 82m 280r 21003dś><-pu -m> s
Ślepy korytarz
[Wyjścia: północ]
Stoisz w ciemnej i wilgotnej piwnicy. Przed tobą znajduje się ściana, która
dość dobitnie daje ci do zrozumienia, że nie ma przejścia w tamtym kierunku.
<349pu 83m 278r 21003dś><-pu -m> n
Rozwidlenie
[Wyjścia: północ wschód południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 83m 278r 21003dś><-pu -m> , rozgląda się nerwowo
Rozglądasz się nerwowo.
Minęła północ.
<349pu 84m 280r 21003dś><-pu -m> faj sie
Ech, nie ma to jak fajeczka na dzień dobry...
Zaciągasz się fajkowym dymem.
Wydajesz z siebie głośne 'Hmmm'.
<349pu 87m 280r 21003dś><-pu -m> e
Rozwidlenie
[Wyjścia: wschód południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy na rozwidleniu korytarzy. Jest tutaj bardzo zimno.
Ściany pokryte są pleśnią i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
Pokojówka pracuje tutaj jak mrówka.
<349pu 87m 278r 21003dś><-pu -m> e
Piwnica
[Wyjścia: północ południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 87m 278r 21003dś><-pu -m> n
Piwnica
[Wyjścia: północ południe]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 88m 278r 21003dś><-pu -m> n
Ślepy korytarz
[Wyjścia: południe]
Stoisz w ciemnej i wilgotnej piwnicy. Przed tobą znajduje się ściana, która
dość dobitnie daje ci do zrozumienia, że nie ma przejścia w tamtym kierunku.
<349pu 88m 278r 21003dś><-pu -m> 'Grrrrrr
Mówisz 'Grrrrrr'
<349pu 89m 280r 21003dś><-pu -m>
Minęła godzina pierwsza.
Wydmuchujesz z fajki obłoczek dymu który formuje się w kształt statku i odpływa w dal.
Kopiesz w ścianę ślepego zaułka.
<349pu 95m 280r 21003dś><-pu -m> 'Musi być stąd wyjście, do cholery!
Mówisz 'Musi być stąd wyjście, do cholery!'
<349pu 96m 280r 21003dś><-pu -m> s
Piwnica
[Wyjścia: północ południe]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 96m 278r 21003dś><-pu -m> s
Piwnica
[Wyjścia: północ południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 96m 277r 21003dś><-pu -m> s
Ślepy korytarz
[Wyjścia: północ]
Stoisz w ciemnej i wilgotnej piwnicy. Przed tobą znajduje się ściana, która
dość dobitnie daje ci do zrozumienia, że nie ma przejścia w tamtym kierunku.
<349pu 96m 278r 21003dś><-pu -m> , robi się bardzo zły
Robisz się bardzo zły.
<349pu 98m 280r 21003dś><-pu -m> n
Piwnica
[Wyjścia: północ południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 98m 278r 21003dś><-pu -m> w
Rozwidlenie
[Wyjścia: wschód południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy na rozwidleniu korytarzy. Jest tutaj bardzo zimno.
Ściany pokryte są pleśnią i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 99m 278r 21003dś><-pu -m> w
Rozwidlenie
[Wyjścia: północ wschód południe zachód]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 99m 277r 21003dś><-pu -m> w
Piwnica
[Wyjścia: wschód góra]
Stoisz w ciemnej piwnicy. Jest tutaj bardzo zimno. Ściany pokryte są pleśnią
i innymi grzybami. Panuje tutaj straszny smród.
<349pu 99m 277r 21003dś><-pu -m>
Minęła godzina trzecia.
<349pu 99m 278r 21003dś><-pu -m> g
Korytarz
[Wyjścia: zachód dół]
Znajdujesz się w długim i bardzo wysokim korytarzu. Jedyne źródło światła
pochodzi z kilku słabych lampionów, zawieszonych pod ścianą. Podłogi zrobione
są z ogromnych płyt marmurowych, a ściany wyłożone jakimś drogim drewnem.
Wszystko jest bardzo czyste i zadbane.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'Wracamy do punktu wyjścia
Mówisz 'Wracamy do punktu wyjścia'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> zac
Zaciągasz się fajkowym dymem.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'tędy...
Mówisz 'tędy...'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> wskaż
Wskazujesz sobie korytarz na południu.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> s
Otwierasz drzwi.
Gabinet Calandry
[Wyjścia: północ]
Wszedłeś do gabinetu Calandry. Pokój wystrojony jest bardzo staroświecko.
Widzisz stare meble i różne drobiazgi, stojące na półkach. Z wyglądu pokoju
wnioskujesz, że Calandra jest raczej osobą mało dbającą o swój wizerunek.
Wentylator z łabędzich piór stoi tu.
Calandra liczy coś na swojej magicznej maszynie liczącej.
Zamykasz drzwi.
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'Witam
Mówisz 'Witam'
Calandra mówi 'Witam'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'Ja z urzędu poboru podatków
Mówisz 'Ja z urzędu poboru podatków'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> sprawie
Mówisz 'W sprawie'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> ściem Cala
Mówisz jej: Eee, aaa, yyy, to nie moja wina...tak jakoś wyszło...
Calandra policzkuje cię.
Czyżby coś ci nie poszło?
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> Cala
Calandra uchyla się przed twoim atakiem.
Twoje dziabnięcie ćwiartuje Calandrę.
Mówisz 'Trudno, nici ze sprytkowania'
<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> Cala
Calandra uchyla się przed twoim atakiem.
Twoje dziabnięcie ćwiartuje Calandrę.
[84%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Twoje dziabnięcie ćwiartuje Calandrę.
Twoje dziabnięcie dewastuje Calandrę.
Twoje dziabnięcie dewastuje Calandrę.
Parujesz atak Calandry.
[41%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Twój mocny kop trafia Calandrę.
[39%]<349pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 9
Twoje dziabnięcie miażdży Calandrę.
Pięść Calandry kaleczy cię.
Pięść Calandry - chybia - cię.
Twój mocny kop trafia Calandrę.
[25%]<327pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> rcz
Calandra uchyla się przed twoim atakiem.
Twoje dziabnięcie * DEZINTEGRUJE * Calandrę!
Parujesz atak Calandry.
Pięść Calandry - chybia - cię.
[10%]<327pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> a
Twój mocny kop kaleczy Calandrę.
[9%]<327pu 100m 280r 21003dś><-pu -m>
Twoje dziabnięcie *** UNICESTWIA *** Calandrę!
Calandra została ZABITA!
Dostajesz 0 punktów doświadczenia.
Śmiejesz się ze śmierci Calandry.
Wyciągasz złote monety z ciała Calandry.
Naliczyłeś 732 złote monety.
Wyciągasz liczydło z ciała Calandry.
<328pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'Eeech
Mówisz 'Eeech'
<328pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> 'Coś dzisiaj mam zły dzień...
Mówisz 'Coś dzisiaj mam zły dzień...'
<330pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> wąsy
Podkręcasz wąsa po szlachecku.
<330pu 100m 280r 21003dś><-pu -m>
Minęła godzina siódma.
Rozpoczął się dzień.
<331pu 100m 280r 21003dś><-pu -m> krzycz O Bogowie, o w mordę!
Mówisz 'Wstaje dzień... no cóż, nasępnym razem...'
Odwracasz się na pięcie i odchodzisz w dal, znikając w bezmiarze mgieł.
To się nazywa "Nieudany zajazd na Azyl, przy braku zapału i nie znalezieniu zwyrodniałego astrologa z którym się ma rachunki do wyrównania"
Jak chcecie, to możecie ocenić jak log się Wam podoba :)