Rasy + profesje

Bezkarność wypowiedzi gwarantowana!

Wiadomośćprzez Montezuma » Wt lip 03, 2001 11:05 am

Wiec po pierwsze chcialbym ponarzekac na brak mozliwosci wyboru profesji wsrod krasnali. Rozumiem czemu nie ma krasnoludow magow czy zlodziei - to byloby troszke dziwne, ale czemu nie ma wsrod nich klerykow? Chyba kazda rasa (no moze oprucz hobbitow) powinna miec jakichs klerykow.

Po drugie postulowalbym za usunieciem sektoidow. Takie cos nie wplywa korzystnie na klimat gry (a przynajmniej ja tak uwazam).

A po trzecie, to czy gdzies na stronie Laca jest spis jakie moga byc kombinacje rasa+profesja? Jezli nie to czy mozna cos takiego dolozyc?

Narazie byloby na tyle.
Montezuma
Montezuma
 
Wiadomości: 37
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Ulan Majorat

Wiadomośćprzez Lam » Wt lip 03, 2001 11:31 am

Ograniczenie profesji rasą zostanie całkowicie usunięte w najbliższej przyszłości. Nie ma więc sensu dalsza dyskusja na ten temat :)
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Puebla » Wt lip 03, 2001 3:27 pm

A wg ciebie Lamie najbliższą przyszłością są jakie lata? Między 2001 - 2009? No tak, to poczekamy jeszcze trochę :)
Puebla
 
Wiadomości: 214
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Gliwice

Wiadomośćprzez Grzechu » Śr lip 04, 2001 2:34 am

Ja myślę, że ten przedział czasowy jest bardzo dobry. Dzięki Ci, Pueblo ;)))))))))))
Grzechu [LAC]
Emblemat użytkownika
Grzechu
władca Valisandrii
 
Wiadomości: 353
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: W-wa

Wiadomośćprzez Dinathar » Śr lip 04, 2001 12:14 pm

To wrowad¼cie mêdrca krasnoludzkiego.
Ahh! Krew! Jesc! Pic!
Dinathar
 
Wiadomości: 122
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am

Wiadomośćprzez Kerro » Śr lip 04, 2001 9:26 pm

I Krasnoludzkiego Przedstawiciela Gildii Akwizytorów Znaczków Pocztowych też.. :wink:
Kerro
 
Wiadomości: 63
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Łódź

Wiadomośćprzez Idril » Pt lip 06, 2001 8:16 pm

I przyspieszacza dla Lama, żeby szybciej robił to, co mówi :wink:
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Grzechu » Pt lip 06, 2001 11:05 pm

I jeszcze lepszego, żeby Lam w ogóle mówił szybciej... :>>>
Emblemat użytkownika
Grzechu
władca Valisandrii
 
Wiadomości: 353
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: W-wa

Wiadomośćprzez Idril » Śr lip 11, 2001 7:49 pm

I dla Grzecha, żeby szybciej myślał :wink:
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Gloin » Pn lip 16, 2001 1:16 am

Ja wprowadze nowego Gloina.
Calkowicie odmienionego.
Ashes To Ashes, Dust to Dust...

"Khazad! Khazad! Baruk khazad! Khazad ai-menu!
Emblemat użytkownika
Gloin
 
Wiadomości: 287
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Lam » Cz lip 19, 2001 12:44 am

Ja bym wprowadził wiecie co w wiecie co, ale do tego potrzebna wiecie kto. :)
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez Idril » N lip 22, 2001 5:56 pm

Lamie, kto? :wink:
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Qwercik » Śr lip 25, 2001 4:55 pm

Sw Mikolaj ;)
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym.
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez Grzechu » N lip 29, 2001 4:14 pm

Eee, nie... Mikołaj to nie ONA :P
Emblemat użytkownika
Grzechu
władca Valisandrii
 
Wiadomości: 353
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: W-wa

Wiadomośćprzez Qwercik » N lip 29, 2001 5:48 pm

Jak to nie ONA?! Kurnia, Sw Mikolaj jest kobieta! ;) Idril potwierdzi.
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym.
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez Idril » N lip 29, 2001 11:07 pm

Heh... Z punktu mając na uwadze, że jestem kobietą, powinnam potwierdzić. Szczerze powiedziawszy mam jednak pewne wątpliwości...
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Grzechu » Pn lip 30, 2001 12:19 am

Qwercik: hłehłehłe :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
A widzisz :>
Grzechu [LAC]
Emblemat użytkownika
Grzechu
władca Valisandrii
 
Wiadomości: 353
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: W-wa

Wiadomośćprzez Qwercik » Wt lip 31, 2001 4:13 pm

No dobra, nie bede sie czepial Idril ale wyglada to tak, jakbys miala watpliwosci co do swojej kobiecosci :)
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym.
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez Idril » Cz sie 02, 2001 8:40 pm

No wiesz co???
Kocioł garnka się czepia! A kto tu ma wątpliwości co do sensu włąsnego istnienie, co?
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Qwercik » So sie 04, 2001 4:32 pm

Dobra, dobra, nie odwracaj kota ogonem i nie zmieniaj tematu... odpowiedz :)
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym.
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez Idril » So sie 04, 2001 9:01 pm

Qwercie, ja nie mam wątpliwości co do mojej kobiecości tylko co do kobiecości Św. Mikołaja...
To chyba przez tą brodę i imię...
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Qwercik » N sie 05, 2001 5:08 pm

Hm, przeciez wiesz, ze to tylko przebranie, doklejona broda i te sprawy... :wink:
dopisek: i nie czepiaj sie imienia, imie Idril rownie dobrze moglby miec facet. Huehue, no zaprzecz ;P
_________________
'Don't blame me, blame yourself or god'

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Qwercik dnia 2001-08-05 17:13 ]</font>
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez Grzechu » N sie 05, 2001 11:52 pm

Tak więc chyba dopiero tutaj jest odpowiednie miejsce na waszą jakże ciekawą dysputę...
Emblemat użytkownika
Grzechu
władca Valisandrii
 
Wiadomości: 353
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: W-wa

Wiadomośćprzez Qwercik » Wt sie 07, 2001 5:29 pm

Ok, spox. Tylko co to za dyskusja, ja tam mam zawsze racje i tak ;) Idril, jak jeszcze troche potrenujesz, beda z Ciebie ludzie :)
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym.
Qwercik
 
Wiadomości: 443
Dołączył(a): Śr maja 30, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Stąd

Wiadomośćprzez ren » Wt paź 30, 2001 12:03 pm

Dobry temat, ktory zszedl na manowce. Lamie jak tam znoszenie ograniczen?
ren
 
Wiadomości: 18
Dołączył(a): Wt paź 30, 2001 2:00 am

Wiadomośćprzez Menasaur » Cz lis 01, 2001 9:18 am

Lamie, zniesienie ograniczeń wg. mnie to zacny pomysł. Jednakże nie byłoby złe może wprowadzenie (jeśli nie jest to zbyt pracochłonne) profesji dostępnych tylko dla określonych ras i tych niedostępnych (wybacz, ale krasnolud-mag mnie osobiście przeraża). To mogłoby być na zasadzie "coś za coś", tzn. krasnolud nie może być magiem, ale za to uzyskał dostęp do innej profesji (jeszcze się nie zastanawiałem jakiej i jakie mają być dostępne tylko dla określonej rasy). Na razie to tylko luźna koncepcja. Czekam na opinie, jeśli ktoś jest zainteresowany tematem.
"Jeżeli w sieci pojawi się nowy wirus to nie uderzy on wtedy, kiedy może zaszkodzić najbardziej całej Społeczności- on uderzy wtedy, kiedy może zaszkodzić najbardziej Tobie"- Murphy
Menasaur
 
Wiadomości: 2
Dołączył(a): Cz lis 01, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Bytom

Wiadomośćprzez Broka » Pt lis 02, 2001 8:58 am

Hmmmm......myśle że krasnolud no powinien mieć więcej profesji!!!tylko niewiem jakich moze medrzec hehee!!! I niejetsem w 100% pewny czy Św. Mikołaj jest kobietą!! No wiem ta broda i te imie......
Broka *****POGROMCA ZLA*****
Broka
 
Wiadomości: 20
Dołączył(a): Wt paź 23, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Opole

Wiadomośćprzez Lam » So lis 03, 2001 12:50 pm

Dzięki za streszczenie pełne błędów, było nam potrzebne. Ej, może to jest jakaś reinkarnacja albercika?
Menasaurze... To co Ty proponujesz, to pozostawienie ograniczeń w obecnej formie, jednak udostępnienie graczom funkcjonalności profesji których nie ma dostępnych obecnie poprzez stworzenie ich kopii pod innymi nazwami, żeby krasnolud mógł grać magiem, ale nie magiem. Nie widzę w tym sensu. Zawsze potępiałem mudy usiłujące zatrzeć różnice między poszczególnymi profesjami. Na LACu zostały podjęte pewne zabiegi mające zmniejszyć dystans między nimi, ale ani ja, ani chyba nikt inny nie ma zamiaru upodabniać profesji do siebie. Jeśli chcesz być magiem, graj magiem. Swoją drogą jeśli któryś z Was, krasnoludów, uważa krasnoluda maga za profanację, niech nim nie gra (to i tak nie jest opłacalne). Możliwość wyboru kleryka czy mnicha masz nadal, jeśli nie chcesz i tego, nie graj i tym, graj szpiegiem, który jest słabszy magicznie, za to mocniejszy fizycznie...
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez mandos » So lis 03, 2001 2:28 pm

moze ja jestem jakis dziwny... ale bez ingerencji bogow krasnolud moze byc tylko wojownikiem... myle sie? jesli tak prosilbym wskazac gdzie...
"Przy takiej ilosci zalet nie trzeba byc skromnym"
mandos
 
Wiadomości: 231
Dołączył(a): Pn cze 25, 2001 2:00 am
Lokalizacja: a kogo to obchodzi.

Wiadomośćprzez Lam » So lis 03, 2001 2:44 pm

Drogi Mandosie, trzeba było przeczytać ten temat od początku. My mówimy o tym, co będzie, a nie tym, co jest. Ktoś zaproponował inne wyjście, ja uzasadniam, dlaczego nie jest problemem rozwiązanie planowane. I tyle.
Emblemat użytkownika
Lam
władca Leanderu
 
Wiadomości: 2886
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: 22°17' E - 52°11' N

Wiadomośćprzez mandos » So lis 03, 2001 5:38 pm

czytalem, nie raz. ale najwidoczniej zle zrozumialem. wybaczcie.

a tak wlasciwie... kiedy maja nastapic slynne zmiany? blizej nieokreslony czas czy jakis blizszy termin?
"Przy takiej ilosci zalet nie trzeba byc skromnym"
mandos
 
Wiadomości: 231
Dołączył(a): Pn cze 25, 2001 2:00 am
Lokalizacja: a kogo to obchodzi.

Wiadomośćprzez Vorthax » Śr lis 07, 2001 1:51 pm

A może w ogóle zrezygnowac z profesji jako takich na rzecz "drzewka" umiejetności (tzn jeśli chcesz miec umiejetność X to: musisz mieć umiejetność Y, a nie możesz mieć Z, no i oczywiście odpowiedni poziom i rasę).
W ten sposób zniknie problem ze sztucznym wg mnie podzialem na profesje.
Problem nastepuje, gdy zaczynamy sie zastanawiac jak to wlaczyc do gry. Chyba najprościej tworząc profesję "uniwersalną" oddzielną dla każdej rasy i wylączając kolejne "stare" profesje.
Gracze niedoświadczeni byliby wtedy dość do siebie podobni, a wojownikiem, magiem czy klerykiem stawaliby się w trakcie gry. Wszelkie różnice typu więcej pu dla wojownika da się przeciez traktować jako umiejętności. Ewentualnie można dodać coś w stylu Fallout'owych "perków" w celu pogłębiania różnic.
Wyłączanie się nawzajem umiejętności, bądż całych ich grup nie pozwoliłoby na tworzenie super-postaci, a wręcz pozwoliło na istnienie profesji (w sposób bardziej zakamuflowany). Do tego uczenie się umiejętności z książek zostałoby ograniczone.
Oczywiście część umiejętności dostępna byłaby wszystkim. Dlatego trzeba by było ograniczyć ilość sesji ćwiczeń lub wprowadzić wyższe "ceny" umiejętności w sesjach.
Vorthax
 
Wiadomości: 16
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Ulryk-away » Pt lis 09, 2001 9:25 am

Szczerze mówiąc pomysł całkowitego uniezależnienia profesji od rasy niezbyt mi się podobał (sektoid wojownik ??? blehhh, i ja miałbym z czymś takim w jednej gildii ??? grr). Pomysł Vorthaxa jest całkiem dobrą alternatywą dla obecnej formy.

<font color="red">ULRYK</font>
Ulryk-away
władca Drimith
 
Wiadomości: 352
Dołączył(a): Wt maja 29, 2001 2:00 am

Wiadomośćprzez Idril » Wt lis 13, 2001 8:19 pm

Zgadzam się z przedmówcą.
Idril Kelebrindal
Emblemat użytkownika
Idril
 
Wiadomości: 300
Dołączył(a): Pn maja 28, 2001 2:00 am
Lokalizacja: godzinę drogi od Grzecha i dwie od Lama

Wiadomośćprzez Vorthax » Cz lis 15, 2001 12:32 pm

Mam kilka propozycji:

1. Zmiana sposobu przyznawania i wydawania sesji cwiczen

kazdy powinien dostawac zawsze tyle samo sesji (no moze w zaleznosci od rasy)
np
czlowiek 5
elf, krasnolud 4
hobbit 6

koszt umiejetnosci (np od 1 do 20) powinien zalezec od atrybutow np
wywazanie - sila
telepatia - inteligencja
ale
otwieranie zamkow - zrecznosc i madrosc
madrosc oznacza sile woli i determinacje postaci, wiec powinna wystepowac tam gdzie potrzeba dlugich godzin nauki i cwiczen

Ulryk: sektoid wojownik - mialby wielkie koszty niektorych umiejetnosci w sesjach

2. Atrybuty postaci

koszt trenowania atrybutow powinien byc wiekszy i uzalezniony od ich poziomu
np aby podwyzszyc MDR z 12 na 13 potrzebujemy 13 sesji itp.
sektoid wojownik musialby tutaj tez wpakowac wiele sesji

magiczne przedmioty i czary zmieniajace :
albo ustalamy ze dziala tylko przedmiot/czar dajacy najwyzszy bonus (dodajacy) i wszystkie zabierajace
albo ustalamy jakis limit na zwiekszanie atrybutow np o 3 w gore i dowolnie w dol
(tzn mamy 2 przedmioty dajace +2 do sily i mamy +3, ale potem zakladamy przedmiot dajacy -1 i ciagle mamy +3, zakladamy nastepny -1 i mamy +2)


3. Czary

w systemie "drzewka umiejetnosci" mozna utworzyc wiele podobnie dzialajacych, a majacych rozne opidy dzialania
np czar "kula ognia" i "kula lodu" moga miec takie samo dzialanie, ale prowadza dalej do innych czesci drzewa i powoduja ze rozne czesci drzewa przestaja byc dostepne

mozna utworzyc czary zmieniajace wartosci atrybutow nie wiecej niz o 3 w gore

ssanie pu powinno byc ograniczone
albo kazdy ponadwymiarowy punkt pu powinien powodowac zmniejszenie limitu many w stosunku 1:1 - w koncu efekt zwiekszenia pu jest magiczny, a czar trzeba podtrzymywac
albo co godzina tracimy jakas ilosc np 10% ponadwymiarowych pu co godzine (co oznacza ze dojdziemy do 24% ponadwymiarowych pu po 16 godzinach)


4. Kumulowanie sie czasu dzialania czarow

czasy dzialania czarow moglyby sie kumulowac(nie chodzi o dodawanie wprost)
proponuje wzor:
T:=(T1+T2)/(1-((T1*T2)/(K*MAX(T1,T2))^2))
gdzie:
T - czas po rzuceniu 2 czaru
T1 - czas aktualnie dzialajacego
T2 - czas dorzucanego czaru
K - mnoznik (sugerowana wartosc 2) oznaczajacy granice ilukrotnie zwiekszy sie czas jesli bedziemy rzucac czar nieskonczenie wiele razy w stosunku do jednorazowego rzucania
MAX(T1,T2) - zapewnia ze nie zmienimy czasu na ujemny, jesli mag probujacy przedluzyc czar mag jest zbyt slaby
(mozna MAX(T1,T2) zamienic na T2 i wtedy gdy czas osiagnie wartosc ujemna, zakonczyc czar)

wzor jest oparty o sumowanie przedkosci w fizyce relatywistycznej
dla pierwszego rzutu czaru T1=0 i wtedy czas T=T2

5. Bohater

a moze utworzyc umiejetnosc bohater kosztujaca np 300 sesji cwiczen
(zakladajac ze postac dostaje 5 sesji za poziom)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Vorthax dnia 2001-11-15 11:40 ]</font>
Vorthax
 
Wiadomości: 16
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez WOCalerian » Wt lis 27, 2001 5:33 pm

A ja sądzę , że dobrze jest jak jest.
Słyszeliście może o kocie
zagłaskanym na śmierć przez swoich
właścicieli?
WOCalerian
 
Wiadomości: 113
Dołączył(a): Wt cze 05, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Nowy Targ

Wiadomośćprzez Vorthax » Śr lis 28, 2001 10:36 am

Nawet papier toaletowy wie, ze trzeba sie rozwijac ! :razz:
Vorthax
 
Wiadomości: 16
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez WOCalerian » Śr lis 28, 2001 5:43 pm

A poza tym jest długi , szary
i całkiem do **** :wink:
WOCalerian
 
Wiadomości: 113
Dołączył(a): Wt cze 05, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Nowy Targ

Wiadomośćprzez Vorthax » Cz lis 29, 2001 3:22 pm

Ja uwazam ze zmiany sa niezbedne.

Tak jak w przyrodzie, ewolucja albo smierc.


Lamie, co Ty sadzisz o moim pomysle zniesienia profesji?
Vorthax
 
Wiadomości: 16
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Vorthax » Cz lis 29, 2001 3:33 pm

BTW Czy istnieje jakis oficjalny "klimat" LAC'a ?

Lamie, czy zastanawiales sie nad jakim uporzadkowaniem tego (tzn krainek, ras, magii, przedmiotow itd)?
Vorthax
 
Wiadomości: 16
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Ganeon » Wt gru 11, 2001 5:34 pm

Ja postu luje za wprowadzeniem SKAVENÓW (tak sie to chyba pisze) - takich ludzi-szczurów...
BTW. Co do krasnali... wystarczy troche podtuczyć i jest nowa profesja... Św. Mikołaj!
Ganeon
 
Wiadomości: 8
Dołączył(a): Wt gru 11, 2001 2:00 am

Wiadomośćprzez WOCalerian » Wt gru 11, 2001 6:21 pm

2001-11-29 14:22, Vorthax napisał(a):


Ja uwazam ze zmiany sa niezbedne.

Tak jak w przyrodzie, ewolucja albo smierc.


Lamie, co Ty sadzisz o moim pomysle zniesienia profesji?



A z kim walczymy o przetrwanie ?
Z tepsą?;)
Dziś jest źle -jutro będzie jeszcze gorzej
WOCalerian
 
Wiadomości: 113
Dołączył(a): Wt cze 05, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Nowy Targ

Wiadomośćprzez Gość » Śr gru 12, 2001 10:16 am

2001-12-11 17:21, WOCalerian napisał(a):
A z kim walczymy o przetrwanie ?
Z tepsą?;)


Z innymi mudami ?
Ze znudzeniem graczy ?

Z tepsa też ! :wink:
I z Belką :wink:
Gość
 

Wiadomośćprzez Vorthax » Śr gru 12, 2001 10:18 am

Whoops ! Chyba sie nie podpisalem :smile:
Vorthax
 
Wiadomości: 16
Dołączył(a): Cz maja 31, 2001 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Ktos » Pn kwi 01, 2002 1:23 am

a mnie sie podoba pomysl ze Skavenami...
czytal ktos "Zabojce Skavenow" ??
tam skaweny sa boskie wprost...
- AAARRGH! Zawył Viader ...Ju dont noł de pała...of de dark sajd of moc...
Ktos
 
Wiadomości: 73
Dołączył(a): Cz mar 28, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Wiadomośćprzez Muireann » Cz kwi 18, 2002 4:54 pm

Lamie, co Ty sadzisz o moim pomysle zniesienia profesji?


A najlepiej to zniesc Laca lub jajko :)
Muireann <FONT COLOR=red> Siubhail </FONT> Tully
"Should we blame the <FONT COLOR=red>M</FONT><FONT COLOR=yellow>A</FONT><FONT COLOR=red>T</FONT><FONT COLOR=yellow>C</FONT><FONT COLOR=red>H</FONT><FONT COLOR=yellow>E</FONT><FONT COLOR=red>S</FONT>?"
Muireann
 
Wiadomości: 44
Dołączył(a): Wt mar 26, 2002 2:00 am
Lokalizacja: Torun


Powrót do Hyde Park



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron