Własny MUD

Bezkarność wypowiedzi gwarantowana!

Własny MUD

Wiadomośćprzez GoMati » N wrz 19, 2004 4:31 pm

Kciałbym zrobić własnego MUD'a dla 10 osób. Nie znam się ani trochę na C++ ani innych językach programowania. Serwer nie stanowi problemu. Czy byłby jakiś program umożliwiający mi proste zrobienie tego MUD'a? Znam angielski na poziomie średnim więc jeżeli jest jakiś angielski program nie powinno stanowić większego kłopotu. Wiem, że był już taki temat mimo to nie znalazłem (używając google i netsprint) stron o SuperMudCreator a inne programy zostały albo skasowane albo zmienione w całości i nie nadają się już do MUD'ów. Tak więc jeżeli chodzi o programy to proszę podawać też linki. Z góry dziękuje, pozdrawiam i gratuluję Waszego MUD'a (chyba najlepszego nad tym biednym kawałkiem ziemii - Polską).
GoMati
 

Wiadomośćprzez Alucard-away » N wrz 19, 2004 4:34 pm

Emblemat użytkownika
Alucard-away
 
Wiadomości: 180
Dołączył(a): Wt sty 06, 2004 4:22 pm

Wiadomośćprzez Khrell » N wrz 19, 2004 5:33 pm

Ktoś sobie chyba żarty robi.
Khrell
 
Wiadomości: 474
Dołączył(a): Pt kwi 11, 2003 7:21 pm

Wiadomośćprzez Gerino » N wrz 19, 2004 5:44 pm

Proponuję użycie Mud Creator Deluxe PL - wystarczy wpisać jakość muda (1-10) i automatycznie generuje kod grywalnego muda, z setką krain oraz zmusza sześćdziesiąt losowo wybranych polaków do gry w niego.
:twisted:O, to się nazywa robić żarty, Khrell :twisted:
“Though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil,” yeah, because I’m the wickedest sonofabitch you’re gonna find down here.
Emblemat użytkownika
Gerino
 
Wiadomości: 2179
Dołączył(a): Wt wrz 24, 2002 6:23 pm

Wiadomośćprzez Alucard-away » N wrz 19, 2004 7:06 pm

Ktoś sobie chyba żarty robi.

Albo jest debilem. :)
Emblemat użytkownika
Alucard-away
 
Wiadomości: 180
Dołączył(a): Wt sty 06, 2004 4:22 pm

Jeśli o mnie chodzi

Wiadomośćprzez Ladzix » N wrz 19, 2004 7:40 pm